Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategiczne

Liczba pozycji: 1110
  • Zarządzanie strategiczne w kulturze – ebook

    Zarządzanie strategiczne w kulturze – ebook

    Lidia Varbanova  

    Strategiczne zarządzanie w kulturze to pozycja, która (na konkretnych przykładach) odpowiada na pytanie, jak organizacje kulturalne powinny działać, jak planować kolejne kroki i jak się rozwijać, by realizować cele statutowe w sposób skuteczny i dążyć do osiagnięcia pozycji lidera. Książka jest pierwszym na naszym rynku podręcznikiem, oferującym bardzo dokładne, sprawdzone wzory działania każdemu,...

    Data publikacji:

    Cena: 41,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Strategiczne układy HBC - gotowe wzorce postępowania oraz najlepsze spółki na 2014 rok – ebook

    Michał Pietrzyca  

    Harmoniczne układy to naturalne wzorce postępowania, które wskazują, że kurs lub cena pójdą w zamierzonym kierunku zgodnie z prognozą. Handel harmoniczny został szczegółowo omówiony przez takich mentorów jak Jim Kane, Scott Carney czy H.M. Gartley. Bazuje on zatem na kilkusetletniej historii, ale jest cały czas aktualny, a metoda zdobywa coraz więcej zwolenników w trudnych czasach XXI wieku, gdzie...

    Data publikacji:

    Cena: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Plany strategiczne – ebook

    Elżbieta Marciniak  

    Jednym z ważniejszych procesów w przedsiębiorstwie jest planowanie strategiczne. Na jego podstawie buduje się plany taktyczne i operacyjne w firmie. Każdy szef produkcji powinien uczestniczyć w tworzeniu planu strategicznego swojego przedsiębiorstwa. Jak to zrobić dowiesz się z tego e-booka.

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategiczna karta wyników Balanced Scorecard – książka

    Strategiczna karta wyników Balanced Scorecard – książka

    Adam Jabłoński   Marek Jabłoński  

    W pracy przedstawiono teoretyczne rozważania w zakresie użyteczności Strategicznej Karty Wyników w aspekcie różnych koncepcji zarządzania oraz praktyczne implikacje wynikające z doświadczeń własnych autorów w zakresie wdrożeń tego narzędzia w polskich przedsiębiorstwach. Przedstawiono sześć studiów przypadków implementacji Strategicznej Karty Wyników oraz propozycję możliwości wykorzystania tego narzędzia...

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

  • Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka

    Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

  • Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy – książka

    Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy – książka

    Magdalena Wereda-Kolasińska  

    Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Celem...

    Cena: 44,00 zł

    Więcej

  • Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki – książka

    Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki – książka

    Elżbieta Małgorzata Jagiełło  

    Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: * Czym jest konkurencyjność gospodarki? * Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa? ...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Strategiczne partnerstwo ukraińsko-polskie – książka

    Strategiczne partnerstwo ukraińsko-polskie – książka

    Katarzyna Jędraszczyk  

    Celem książki jest krytyczne spojrzenie na ostatnie lata sąsiedztwa dwóch wielkich narodów, od stuleci powiązanych etnicznie, kulturowo i politycznie, a jednocześnie wciąż jeszcze doświadczających wpływu stereotypu i przenoszenia go wraz z poczuciem krzywdy historycznej na grunt relacji bilateralnych. Elity polityczne na Ukrainie i w Polsce, mając na względzie świat polityki obszaru postsowieckiego...

    Cena: 39,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy – książka

    Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy – książka

    Adam Stabryła  

    Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

  • Biznes po polsku Gra strategiczna – gra

    Biznes po polsku Gra strategiczna – gra

    podróżna wersja Biznesu po polsku - prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej - to wspaniała i ekscytująca gra. Zręcznie operując swoim kapitałem, stosując odpowiednią strategię wobec przeciwników i majac odrobinę szczęścia, możesz dorobić się fortuny i zostać zwycięscą. Życzymy samych wygranych! Gra dla 2-5 graczy. Wiek: 8+

    Cena: 35,20 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 1110

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA