Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

targów

Liczba pozycji: 144
  • Rynek ksiązki w Polsce 2016. Targi, Instytucje – ebook

    Daria Dobrołęcka   Piotr Dobrołęcki  

    "Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2015 i pierwszej połowie 2016 roku. Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki,...

    Data publikacji:

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rynek ksiązki w Polsce 2015. Targi, Instytucje – ebook

    Piotr Dobrołęcki   Daria Dobrołęcka  

    "Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: 1. Targi książki w Polsce 2. Instytucje kultury 3. Szkolnictwo wyższe 4. Fundacje 5. Organizacje 6. Media...

    Data publikacji:

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media – ebook

    Daria Dobrołęcka   Piotr Dobrołęcki  

    Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.

    Data publikacji:

    Cena: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Targi w gospodarce rynkowej – ebook

    Andrzej Szromnik   Jacek Bazarnik   Adam Figiel   Iryna Manczak  

    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    Data publikacji:

    Cena: 40,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – ebook

    Marcin Gębarowski  

    Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...

    Data publikacji:

    Cena: 125,00 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Targi z Bogiem – książka

    Targi z Bogiem – książka

    Waldemar Panek  

    „Targi z Bogiem” to opowieść o walce o przetrwanie i sprawiedliwość, ale też próba spojrzenia na więzienne życiorysy, zarówno za kratkami, jak i na wolności. Masz trzydzieści lat, żonę, dzieci, pracę – normalne życie. Pewnego dnia trafiasz za kratki. Nie wiesz, za co, nie wiesz, na jak długo. Mierzysz się z nową rzeczywistością: strażnicy, więźniowie, układy, adwokaci, rozprawy. Poznajesz nowych przyjaciół...

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

  • Tajlandia Świątynie, pływające targi i rajskie plaże – książka

    Tajlandia Świątynie, pływające targi i rajskie plaże – książka

    Rainer Krack   Tom Vater  

    Tajlandia to barwny kraj egzotycznych zapachów, smaków i dźwięków. Zamiast gołębi w centrum wielkiego miasta – krokodyle, zamiast bigosu – pikantne curry, zamiast dorożką – przejażdżka słoniem, zamiast czarnych habitów – pomarańczowe szaty mnichów buddyjskich, zamiast polnych kwiatów – orchidee... Z jednej strony wielkie metropolie, tętniące życiem ośrodki turystyczne, wystawne rezydencje królów, z...

    Cena: 69,90 zł

    Więcej

  • Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami – ebook

    Krzysztof S. Targiel  

    Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia projektu, zakończenia projektu czy też rozpoczęcia kolejnej jego fazy. Definiuje opcje realne i charakteryzuje sytuacje, w których one powstają, nazywając je sytuacjami opcyjnymi. Prezentuje również autorską...

    Cena: 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Targi z Bogiem – ebook

    Waldemar „Zajonc” Panek  

      Masz trzydzieści lat, żonę, dzieci, pracę – normalne życie. Pewnego dnia trafiasz za kratki. Nie wiesz, za co, nie wiesz, na jak długo. Mierzysz się z nową rzeczywistością: strażnicy, więźniowie, układy, adwokaci, rozprawy. Poznajesz nowych przyjaciół i wrogów – obcy, równoległy świat, który ma niewiele wspólnego z życiem na zewnątrz. Ta powieść wciąga i intryguje losami głównego bohatera i galerią...

    Cena: 24,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Targi w gospodarce rynkowej – książka

    Targi w gospodarce rynkowej – książka

    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    Cena: 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 144

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA