Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

technologie ebook

Liczba pozycji: 379
  • Ludzie przeciw technologii. Jak internet zabija demokrację (i jak ją możemy ocalić) – ebook
    BestsellerTANIEJ 5 %

    Ludzie przeciw technologii. Jak internet zabija demokrację (i jak ją możemy ocalić) – ebook

    Jamie Bartlett  

    Autor dowodzi, że dalszy rozwój cyfrowych narzędzi komunikacyjnych – technologii – jest nie do pogodzenia z dalszym trwaniem liberalnych instytucji – demokracji. Demokracja liberalna wykształciła się w czasach analogowych, więc do analogowej rzeczywistości były przystosowane jej główne założenia i narzędzia do zarządzania kryzysem. W epoce cyfrowej, gdy koncepcje mediów, obywatelstwa, sfery publicznej...

    Data publikacji:

    Cena: 29,45 zł 31,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 – książka

    Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Aplikacje i usługi a technologie sieciowe – książka
    TANIEJ 5 %

    Aplikacje i usługi a technologie sieciowe – książka

    Henryk Krawczyk   Sylwester Kaczmarek   Krzysztof Nowicki  

    Szybki rozwój technologii informacyjnych przeobraża konsekwentnie świat rzeczywisty na świat cyfrowy. Dominują w nim cyfrowe formy komunikacji. Dokumenty papierowe zostają zamieniane na cyfrowe w taki sposób, że są zrozumiałe dla systemów komputerowych. Wzrasta szybkość działania procesorów oraz szybkość transmisji danych, co otwiera nowe możliwości przesyłania i obróbki danych multimedialnych. Pojawiają...

    Cena: 113,05 zł 119,00 zł

    Więcej

  • Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce – książka

    W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) przez trzech kluczowych interesariuszy społeczeństwa informacyjnego, a mianowicie gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa i administrację publiczną. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedź na pytania: - Jakie czynniki determinują sukces wykorzystania ICT w gospodarstwach domowych, przedsiębiorstwach...

    Cena: 52,25 zł 55,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami. Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo – ebook

    Zbigniew J. Makieła   Magdalena M. Stuss  

    Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i...

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i nowe technologie ict w sferze publicznej – książka
    TANIEJ 5 %

    Zarządzanie i nowe technologie ict w sferze publicznej – książka

    W 1948 roku Norbert Wiener, inżynier pracujący w Instytucie Technologicznym w Massachusetts, opublikował pracę pod tytułem Cybernetics: Or Control and Communication in the Animal and Machine, rozpoczynając tym samym nowy okres w rozwoju zarówno komunikologii, jak i nauk o zarządzaniu, klasyfikowany dzisiaj jako szkoła cybernetyczna. Przedmiotem jego zainteresowań były dynamiczne systemy sterowania,...

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł

    Więcej

  • Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – książka
    BestsellerTANIEJ 5 %

    Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – książka

    Książka poświęcona jest ocenie fizycznej aktywności młodych ludzi. Szczególna uwaga skoncentrowana jest na aktywności w czasie wolnym, stąd też przedstawiona jest koncepcja czasu wolnego i sposobów jego wykorzystania. Drugim przedmiotem rozważań w książce są nowoczesne technologie, które zrewolucjonizowały życie człowieka we wszystkich dziedzinach, w tym także w zakresie aktywności fizycznej. Przedstawiono...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa – książka
    TANIEJ 5 %

    Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa – książka

    Jerzy Różański   Nataliya Voytovych  

    Jednym z istotnych czynników wpływających na procesy innowacyjne zachodzące w przedsiębiorstwach jest transfer technologii, który może mieć charakter nie tylko krajowy, lecz także międzynarodowy. W publikacji podjęto problematykę krajowego i międzynarodowego transferu technologii na tle innowacji dokonywanych w Polsce i w państwach Unii Europejskiej, zwracając uwagę na rolę jednostek otoczenia biznesu...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 – książka

    Tom 38. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – książka
    TANIEJ 5 %

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 – książka

    Tom 37. serii "Media początku XXI wieku". Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 379

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA