testy dla
Liczba pozycji: 5
Rosyjski Niezbędne zwroty i wyrażenia – audiobook
praca zbiorowa
Rosyjski Niezbędne zwroty i wyrażenia przeznaczony jest dla osób znających język na poziomie początkującym i średnio zaawansowanych. Kurs uczy zwrotów i zdań niezbędnych podczas płynnego porozumiewania się. Kurs uczy 550 zwrotów niezbędnych do swobodnej komunikacji. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Teraz już samodzielnie zrobisz zakupy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nevermoor tom 1: Nevermoor. Przypadki Morrigan Crow. – audiobook
Jessica Townsend
„Nevermoor” w interpretacji Jarosława Boberka roztacza przed nami świat niesamowity, zupełnie nowy, magiczny i szalony. Tu tryumfuje wyobraźnia, smaku dodaje wyśmienity czarny humor, a sama Morrigan Crow to godna rywalka dla Harry’ego Pottera! Dawno, dawno temu w zwyczajnym, nudnym świecie żyła sobie pechowa dziewczynka. Urodziła się w pechowy dzień, pod pechową gwiazdą i jedyne, co potrafiła, to...Data dostępności:
Data publikacji:
Biała księga pandemii koronawirusa – audiobook
Piotr Witczak Marek Sobolewski Paweł Basiukiewicz Dorota Sienkiewicz Katarzyna Tarnawa-Gwóźdź
Nauka polega na podważaniu wszystkiego, co można podważyć, bo tylko dzięki temu można wykryć to, czego podważyć się nie da. prof. Tadeusz Kotarbiński, filozof, logik, etyk Po prostu nie można już dłużej wierzyć w wiele opublikowanych badań klinicznych ani polegać na osądzie zaufanych lekarzy lub autorytatywnych rekomendacjach medycznych. Marcia Angell, były redaktor naczelny naukowego, prestiżowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: