Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

to jest marketing! audiobook

Liczba pozycji: 47
  • Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz  

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,94 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Paweł Lenar  

    Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,19 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,19 zł

    Więcej

    Ocena: 1 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,94 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook

    Artur Jabłoński   Marek Piasek  

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,40 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Folwark zwierzęcy – audiobook
    CENA NEXTO

    Folwark zwierzęcy – audiobook

    George Orwell  

    Odrzucana przez znanych brytyjskich wydawców, również z przyczyn politycznych (wcześniej jej maszynopis omal nie został zniszczony w Londynie w eksplozji niemieckiej latającej bomby V-1), alegoryczna bajka Folwark zwierzęcy ukazała się w Anglii 17 sierpnia 1945 r. w nakładzie 4500 egzemplarzy. Od tamtej pory wydrukowano ich na świecie dziesiątki milionów, a brytyjski Book Marketing Council zaliczył...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sztuka wzbogacania się – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sztuka wzbogacania się – audiobook

    Wallace D. Wattles  

    „Sztuka wzbogacania się” to światowy bestseller z 1910 roku. Publikacja uznawana jest za jedną z najważniejszych pozycji w kategorii klasyki rozwoju osobistego. Autor w oparciu o monistyczne nauki hinduizmu wyjaśnia, w jaki sposób pokonać bariery mentalne, które ograniczają nas w osiągnięciu bogactwa i szczęścia. Zwraca uwagę na to, jak duże znaczenie ma tworzenie, a nie rywalizacja o rzeczy już...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,41 zł

    Więcej

    • MP3
  • To jest marketing! – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    To jest marketing! – audiobook

    Seth Godin  

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook

    Agnieszka Chmielowiec  

    Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sztuka rynkologii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Sztuka rynkologii – audiobook

    Jacek Kotarbiński  

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,19 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,19 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,94 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 47

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA