Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wprost

Liczba pozycji: 18
  • Polowanie - Jak się w Polsce niszczy się biznes – ebook
    CENA NEXTO

    Polowanie - Jak się w Polsce niszczy się biznes – ebook

    Helena Kowalik   Szymon Krawiec  

    Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Odszkodowania związane z prowadzoną działalnością gospodarczą -rozliczenia podatkowe i ewidencja księgowa – ebook

    Grzegorz Ziółkowski  

    Odszkodowania to nierozerwalny element naszego życia gospodarczego. Ich otrzymanie bądź zapłata wywiera określone skutki podatkowe. Większość z nich jest przychodem, który często jednak korzysta ze zwolnienia od podatku dochodowego. Płacąc odszkodowania, należy przeanalizować możliwość ich zaliczenia do kosztów. Wiele odszkodowań jest bowiem wprost wyłączonych z kosztów. W opracowaniu przedstawiono...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    ŚWIADCZENIE USŁUG Kiedy miejsce położenia nieruchomości wyznacza miejsce świadczenia usług – ebook

    Tomasz Krywan  

    "Miejsce położenia nieruchomości wyznacza miejsce świadczenia usług, a tym samym miejsce ich opodatkowania w przypadku usług związanych z nieruchomościami. Ustalenie tego w praktyce sprawia wiele problemów. Dlatego ustawodawca unijny postanowił doprecyzować te regulacje. Z dniem 1 stycznia 2017 r. dodany został art. 31a do rozporządzenia 282/2011. Zmianie tej towarzyszyło określenie przykładowych katalogów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook

    Michał Rusek  

    Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,50 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy – ebook

    George Cloutier  

    Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy pokazuje zasady, którymi kieruje się Cloutier, aby jego firma zawsze przynosiła zysk. Pokazuje też jak pieniądze uciekają z firmy i jak temu zaradzić. Książka podzielona jest na 15 rozdziałów, gdzie każdy stanowi osobną zasadę zysku. Autor napisał książkę w oparciu o własne doświadczenia. Śmiało można stwierdzić, że przedstawia gotową receptę na zysk. Książka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii – ebook

    Wacław Šmid  

    Jak pokazują analizy metodologiczne, inspiracją największych odkryć ludzkości były myśli o Bogu, a także o rezultacie jego kreacji: ładzie, doskonałości budowy i matematycznej precyzji ruchu ciał w Kosmosie. Mylił się więc Einstein twierdząc, że Bóg, ów Wielki Mistrz, nie zajmuje się losami i życiem ludzi. Wprost przeciwnie: wpływa generująco na ich pomysły, intuicję, przeczucia, intelekt i wyobraźnię....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 81,90 zł 91,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sekrety wielkich handlowców – ebook

    Jeffrey J. Fox  

    Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Najlepsze miejsce na świecie. Gdzie Wschód zderza się z Zachodem – ebook

    Jacek Bartosiak  

    „Geopolityką, bezpieczeństwem i wojną zajmuję się od wielu lat. Od lutego 2022 roku za polską wschodnią granicą trwają działania wojenne, które fundamentalnie zmieniają świat i nasz region oraz wprost wpływają na nasze bezpieczeństwo. Potrzeba nam pilnie strategii dla Polski na nowe, bardzo niespokojne czasy. Ponadto potrzebujemy refleksji na temat jakości kultury strategicznej w naszym kraju. O tym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook

    Adam Szaran   Roman Kawszyn  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy – ebook

    Ryszard Pieńkowski  

    Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 18

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA