www
Liczba pozycji: 49
Mały wielki tydzień – audiobook
Darek Milewski
Czego może obawiać się człowiek w sile wieku, w apogeum kariery zawodowej, kochający z wzajemnością swoją rodzinę, a nawet dwa psy, na które długo nie chciał się zgodzić? Pewnie wielu przeciwności losu, ale najbardziej nieuleczalnej choroby, która odbierze mu radość życia, a potem samo życie. Właśnie to przydarzyło się narratorowi tej książki. Od siedmiu lat zmaga się z ALS, śmiertelną chorobą...Data dostępności:
Data publikacji:
Mały wielki tydzień – ebook
Darek Milewski
Czego może obawiać się człowiek w sile wieku, w apogeum kariery zawodowej, kochający z wzajemnością swoją rodzinę, a nawet dwa psy, na które długo nie chciał się zgodzić? Pewnie wielu przeciwności losu, ale najbardziej nieuleczalnej choroby, która odbierze mu radość życia, a potem samo życie. Właśnie to przydarzyło się narratorowi tej książki. Od siedmiu lat zmaga się z ALS, śmiertelną chorobą...Data dostępności:
Data publikacji:
Oczyszczanie organizmu. Pierwszy krok do zgubienia zbędnych kilogramów – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook "Oczyszczanie organizmu. Pierwszy krok do zgubienia zbędnych kilogramów", zawiera informacje, na temat oczyszczania organizmu z toksycznych związków, mówi o odżywianiu i podstawowych przyczynach nadwagi oraz otyłości. Informuje, jak w bezpieczny sposób, możemy sobie z nimi poradzić. Jest on przeznaczony dla osób, które szukają skutecznych i naturalnych metod detoksykacji bez stosowania głodówki...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokoloruj swoją markę – ebook
Justyna Marciniak
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Oczyszczanie organizmu. Pożegnaj toksyny i ureguluj masę ciała – ebook
Renata Zarzycka
"Oczyszczanie organizmu. Pożegnaj toksyny i ureguluj masę ciała”, zawiera informacje, na temat przyczyn naszych problemów zdrowotnych i tego, jak sobie z nimi możemy poradzić. Każdy problem jest dla nas wyzwaniem. Należy tylko znaleźć odpowiednie rozwiązania i dodać do tego systematyczne działanie. W książce znajdziesz opisany pierwszy krok oraz kolejne, jak działać, aby osiągnąć właściwą masę ciała....Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesne zasady odżywiania – ebook
T. Colin Campbell Thomas M. Campbell
W swojej książce Campbell, który ma za sobą 40 lat bycia biochemikiem żywienia, przywołuje i interpretuje wyniki największego na świecie badania dotyczącego odżywiania, jakie kiedykolwiek przeprowadzono – autor przeanalizował dietę 6,5 tysiąca osób w 65 chińskich i tajskich prowincjach. Następnie porównuje opartą głównie na roślinach dietę badanych osób z bogatą w mięso i nabiał dietą Zachodu. Campbell...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: