Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Poltext

Liczba pozycji: 18
  • Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych – książka

    Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych – książka

    Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili w północnej Algierii,...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących – książka

    Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących – książka

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze". Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy – książka

    Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy – książka

    Łukasz Kępiński   Marcin Kordowski   Damian Sałkowski   Kamil Sztubecki  

    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Twoja firma w Google – książka

    Twoja firma w Google – książka

    Damian Sałkowski  

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Ubezpieczenia produkcji roślinnej w Polsce – książka

    Ubezpieczenia produkcji roślinnej w Polsce – książka

    W książce kompleksowo opisano doświadczenia związane z prowadzeniem ubezpieczeń upraw w Polsce. Obejmuje ona następujące zagadnienia: przemiany w rolnictwie po integracji z Unią Europejską; zagrożenia i ryzyko w działalności rolniczej, zwłaszcza w produkcji roślinnej; regulacje prawne w zakresie ubezpieczeń upraw rolnych; zasady funkcjonowania ubezpieczeń dotowanych upraw oraz rozwój rynku ubezpieczeń...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorca w internecie Kompedium – książka

    Przedsiębiorca w internecie Kompedium – książka

    Monika Nieradka-Bernaciak   Joanna Rodek-Kietlińska  

    Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych są atutem publikacji. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Email marketing – książka

    Email marketing – książka

    Ewelina Koch  

    To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Ewelina...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing – książka

    Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing – książka

    Tomasz Stopka  

    Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Nowe technologie a sektor finansowy – książka

    Nowe technologie a sektor finansowy – książka

    Włodzimierz Szpringer  

    Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe. Dzięki technologii...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Przywództwo w erze cyfrowej – książka

    Przywództwo w erze cyfrowej – książka

    Paweł Korzyński  

    Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługuje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa, zgodnie z którą liderzy muszą się zmierzyć z wieloma ograniczeniami....

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 18

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA