Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Poltext

Liczba pozycji: 20
  • Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy – książka

    Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy – książka

    Łukasz Kępiński   Marcin Kordowski   Damian Sałkowski   Kamil Sztubecki  

    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Email marketing – książka

    Email marketing – książka

    Ewelina Koch  

    To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Ewelina...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Twoja firma w Google – książka

    Twoja firma w Google – książka

    Damian Sałkowski  

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • E-gatunki – książka

    E-gatunki – książka

    Wiesław Godzic   Zbigniew Bauer  

    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorca w internecie Kompedium – książka

    Przedsiębiorca w internecie Kompedium – książka

    Monika Nieradka-Bernaciak   Joanna Rodek-Kietlińska  

    Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych są atutem publikacji. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Ubezpieczenia produkcji roślinnej w Polsce – książka

    Ubezpieczenia produkcji roślinnej w Polsce – książka

    W książce kompleksowo opisano doświadczenia związane z prowadzeniem ubezpieczeń upraw w Polsce. Obejmuje ona następujące zagadnienia: przemiany w rolnictwie po integracji z Unią Europejską; zagrożenia i ryzyko w działalności rolniczej, zwłaszcza w produkcji roślinnej; regulacje prawne w zakresie ubezpieczeń upraw rolnych; zasady funkcjonowania ubezpieczeń dotowanych upraw oraz rozwój rynku ubezpieczeń...

    Cena: 49,90 zł

    Więcej

  • Mafia 2.0 – książka

    Mafia 2.0 – książka

    Wojciech Kurowski  

    Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych. Dr W. Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące pytanie:...

    Cena: 59,90 zł

    Więcej

  • Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących – książka

    Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących – książka

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze". Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej...

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

  • Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych – książka

    Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych – książka

    Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili w północnej Algierii,...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Oględziny zwłok i miejsca ich znalezienia – książka

    Oględziny zwłok i miejsca ich znalezienia – książka

    Monika Całkiewicz  

    Pierwszą refleksją, jaka nasuwa się po przeczytaniu Oględzin zwłok i miejsca ich znalezienia, jest to, że książkę tę napisał ktoś, komu nie są obce – i znane tylko z teorii – problemy związane z tak istotną czynnością procesową, jaką są bez wątpienia oględziny zwłok (ludzkich) i miejsca ich znalezienia. Pracę tę, w takiej formie i ujęciu, mógł napisać tylko „praktyk”, który taką czynność wielokrotnie...

    Cena: 45,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 20

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA