Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydawnictwo medio

Liczba pozycji: 67
  • TANIEJ 5 %

    Pustelnia parmeńska – ebook

    Stendhal  

    Dzieje Fabrycego del Dongo - młodszego syna mediolańskiego arystokraty i bogacza, który odrzuca syna, ponieważ ten przejawia fascynację Napoleonem. Brak miłości ojcowskiej z nawiązką rekompensują Fabrycemu kobiety, od ukochanej ciotki, przez markietanki, aktorki i właściwie wszystkie, które spotyka na swej drodze. Stendhal cudownie plecie burzliwą historię miłości między Fabrycym, hrabiną Sanseverina...

    Data publikacji:

    Cena: 23,65 zł 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Życie w krzemowej klatce – książka
    TANIEJ 5 %

    Życie w krzemowej klatce – książka

    Maciej Ożóg  

    W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

  • Finansowanie mediów publicznych w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Finansowanie mediów publicznych w Polsce – książka

    Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np....

    Cena: 23,75 zł 25,00 zł

    Więcej

  • 30 wystawa Rady Europy Potrzeba wolności – książka
    TANIEJ 5 %

    30 wystawa Rady Europy Potrzeba wolności – książka

    30. wystawa Rady Europy Potrzeba wolności. Sztuka europejska po 1945 roku jest częścią projektu, którego wcześniejsze odsłony można było oglądać w Berlinie, Mediolanie oraz Tallinnie. W MOCAK-u zostały pokazane prace, przede wszystkim wideo, 47 artystów pochodzących z 17 krajów. Pierwsza część katalogu zawiera teksty Marii Anny Potockiej, Moniki Flacke oraz Zygmunta Baumana. Wprowadzenie napisał Thorbjorn...

    Cena: 28,50 zł 30,00 zł

    Więcej

  • Publiczne media elektroniczne w Europie – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczne media elektroniczne w Europie – książka

    Alicja Jaskiernia  

    Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki, by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwań wiąże się z ochroną publicznej działalności emisyjnej w sytuacji, gdy musi ona konkurować z mediami prywatnymi w zasadniczo zmieniającym się krajobrazie medialnym....

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

  • Poetyka telewizyjnych programów porannych – książka
    TANIEJ 5 %

    Poetyka telewizyjnych programów porannych – książka

    Marcin Sankiewicz  

    Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym...

    Cena: 25,94 zł 27,30 zł

    Więcej

  • Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej – książka
    TANIEJ 5 %

    Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej – książka

    Paweł Stępka  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Badanie widowni filmowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Badanie widowni filmowej – książka

    Konrad Klejsa   Magdalena Saryusz-Wolska  

    Największą zaletą antologii jest to, że może ona stanowić świetną metodologiczną podstawę i inspirację do kolejnych badań nad publicznością (nie tylko) filmową. Naukowiec, który będzie chciał podjąć się eksploracji fenomenu recepcji mediów, znajdzie tu całą gamę podpowiedzi dotyczących technik i metod badawczych. Od klasycznych metod socjologicznych prezentowanych przez Emilie Altenloh czy Susan Ohmer,...

    Cena: 46,88 zł 49,35 zł

    Więcej

  • Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka
    TANIEJ 5 %

    Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka

    Michał Jan Lutostański  

    Michał Jan Lutostański – socjolog, doktor nauk społecznych i absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego działalność naukowa skupia się na młodzieży oraz muzyce. Pracownik instytutu badawczego TNS Polska, gdzie zajmuje się ilościowymi badaniami konsumenckimi. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Pamięć kina – książka
    TANIEJ 5 %

    Pamięć kina – książka

    Pamięć kina przywoływać można na różne sposoby, bo mieni się ona rozmaitymi barwami wspomnień, odnoszona bywa do odmiennych przeżyć, ale, co naturalne, pobrzmiewa zawsze własnymi, niepowtarzalnymi emocjami. [...] Do współpracy udało się zaprosić osoby wybitne, których rolę w tworzeniu gmachu rodzimej wiedzy o filmie i mediach trudno przecenić. Autorów reprezentujących różne pokolenia filmoznawców (i...

    Cena: 28,50 zł 30,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 67

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA