Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydawnictwo medio

Liczba pozycji: 343
  • Teoria i praktyka medioznawstwa – książka
    TANIEJ 5 %

    Teoria i praktyka medioznawstwa – książka

    Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji nad mediami. Autorzy zajmują się w prezentowanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą...

    Cena: 27,55 zł 29,00 zł

    Więcej

  • Szaszki rosyjskie w Wojsku Polskim – książka
    TANIEJ 5 %

    Szaszki rosyjskie w Wojsku Polskim – książka

    Tadeusz Bilnik   Tadeusz Gaponik  

    Oddajemy w Państwa ręce drugi tom historii broni białej w polskich oddziałach wojskowych. Tym razem skupiliśmy się na bojowym użyciu szaszek rosyjskich w Wojsku Polskim w latach 1914-1921. Jest to pierwsza publikacja zawierająca zdjęcia wszystkich wzorów szaszek rosyjskich.

    Cena: 84,55 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Biblioteka szkolna dzisiaj – książka
    TANIEJ 5 %

    Biblioteka szkolna dzisiaj – książka

    Bogumiła Staniów  

    Książka autorstwa dr hab. Bogumiły Staniów prof. Uniwersytetu Wrocławskiego, jest swoistą encyklopedią bibliotekarstwa szkolnego. Zawiera najważniejsze kwestie związane z podstawami prawnymi i standaryzacją, profesją nauczyciela bibliotekarza, a także miejscem i znaczeniem współpracy biblioteki szkolnej ze środowiskiem. Biorąc pod uwagę duże zróżnicowanie stanu skomputeryzowania bibliotek szkolnych,...

    Cena: 49,40 zł 52,00 zł

    Więcej

  • Życie w krzemowej klatce – książka
    TANIEJ 5 %

    Życie w krzemowej klatce – książka

    Maciej Ożóg  

    W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

  • Teorie polityki zagranicznej – książka
    TANIEJ 5 %

    Teorie polityki zagranicznej – książka

    Tomasz Pugacewicz  

    Monografia jest kompleksowym i krytycznym opracowaniem rozwijanych w USA teorii polityki zagranicznej, upatrujących czynników sprawczych na poziomie krajowym i określanych mianem „analizy polityki zagranicznej” (Foreign Policy Analysis, FPA). Zaproponowane koncepcje teoretyczne nadają się do stosowania w praktycznej analizie polityki zagranicznej USA, zarówno w wymiarze bieżącym, jak i historycznym....

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Badanie widowni filmowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Badanie widowni filmowej – książka

    Konrad Klejsa   Magdalena Saryusz-Wolska  

    Największą zaletą antologii jest to, że może ona stanowić świetną metodologiczną podstawę i inspirację do kolejnych badań nad publicznością (nie tylko) filmową. Naukowiec, który będzie chciał podjąć się eksploracji fenomenu recepcji mediów, znajdzie tu całą gamę podpowiedzi dotyczących technik i metod badawczych. Od klasycznych metod socjologicznych prezentowanych przez Emilie Altenloh czy Susan Ohmer,...

    Cena: 46,88 zł 49,35 zł

    Więcej

  • Naznaczeni popkulturą – książka
    TANIEJ 5 %

    Naznaczeni popkulturą – książka

    Bogusław Dziadzia  

    „Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego ekonomiczno-kapitałowe uwarunkowania wpływające na jakoś partycypacji w kulturze zapośredniczonej medialnie”. prof. Wojciech J. Burszta „Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy...

    Cena: 38,00 zł 40,00 zł

    Więcej

  • Oskarżenie na zamówienie – książka
    TANIEJ 5 %

    Oskarżenie na zamówienie – książka

    Monika Gmurek  

    Autorka odsłania ten aspekt medializacji polityki, jakim jest swoista „spółka” mediów i polityków w instrumentalnym posługiwaniu się problematyką przestępczości zorganizowanej (jako pretekstem i narzędziem rozgrywek prowadzonych niekoniecznie w interesie ogólnospołecznym). Tytułowy „układ medialno-polityczny” interpretowany jest jednak nie w kategoriach teorii spiskowych, lecz jako zbieżność interesów...

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł

    Więcej

  • Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości – książka
    TANIEJ 5 %

    Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości – książka

    Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów. Ze Wstępu

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce – książka

    Weronika Świerczyńska-Głownia  

    Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem...

    Cena: 36,91 zł 38,85 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 343

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA