Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydawnictwo medio

Liczba pozycji: 72
  • Życie w krzemowej klatce – książka
    TANIEJ 5 %

    Życie w krzemowej klatce – książka

    Maciej Ożóg  

    W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

  • Artysta Biokulturowy Interfejs? – książka
    TANIEJ 5 %

    Artysta Biokulturowy Interfejs? – książka

    Książka powstała w setną rocznicę urodzin Tadeusza Kantora. Zespół autorów podjął w niej próbę wielowymiarowej i interdyscyplinarnej odpowiedzi na pytanie o status współczesnego artysty. Wypowiedzi znawców teatru Kantora oraz badaczy współczesnej sztuki sytuują się w kontekście zmian, jakie w polskiej i światowej kulturze zaszły na przełomie XX i XXI w. Czyli są także formułowane w odniesieniu do przemian...

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

  • Sztuka generatywna – książka
    TANIEJ 5 %

    Sztuka generatywna – książka

    Marcin Składanek  

    Prezentowana publikacja stanowi próbę całościowego, autorskiego, pierwszego w Polsce monograficznego ujęcia problematyki sztuki generatywnej (opartej na procedurach algorytmicznych) – ciekawego nurtu zarówno współczesnej sztuki nowych mediów, jak i w ogóle cyberkultury jako obszaru, w którym nowe media, nowe technologie i nowe sposoby tworzenia stają się ważnymi zjawiskami. Autor traktuje sztukę generatywną...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – książka

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej – książka
    TANIEJ 5 %

    Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej – książka

    Autorzy publikacji w wyczerpujący sposób omawiają tytułową problematykę, koncentrując się w swych rozpoznaniach na polskich doświadczeniach w kontekście przemian dokonujących się na świecie. Wskazują na konieczność dostosowania edukacji filmowej do nowych realiów związanych z rozwojem mediów cyfrowych i zmianą doświadczeń odbiorczych w młodym pokoleniu. W efekcie powstała książka wyjątkowa - tom zbierający...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Biznes muzyczny – książka
    TANIEJ 5 %

    Biznes muzyczny – książka

    Patryk Gałuszka  

    Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich...

    Cena: 43,70 zł 46,00 zł

    Więcej

  • Fuga Mundi – książka
    TANIEJ 5 %

    Fuga Mundi – książka

    Agnieszka Pietkiewicz  

    Książka poświęcona ważnej odmianie sztuki aktorskiej, realizowanej współcześnie we włoskich teatrach, które inspirują się twórczością polskiego reżysera. Wydawać by się mogło, że nie ma lepszego materiału do opisu aktorstwa po Grotowskim jak praca jego oficjalnego spadkobiercy Thomasa Richardsa w Workcenter of Jerzy Grotowski and Thomas Richards w Pontederze. W publikacji poszukiwania tej grupy pozostają...

    Cena: 26,60 zł 28,00 zł

    Więcej

  • Ikony normalizacji – książka
    TANIEJ 5 %

    Ikony normalizacji – książka

    Magdalena Saryusz-Wolska  

    Magdalena Saryusz-Wolska, adiunkt w Instytucie Kultury Współczesnej Uniwersytetu Łódzkiego, w latach 2010–2015 pracowała w Centrum Badań Historycznych PAN w Berlinie, od 2015 roku współpracuje z Niemieckim Instytutem Historycznym w Warszawie. Autorka książki Spotkania czasu z miejscem. Studia o pamięci i miastach (2011), redaktorka i współredaktora wielu opracowań zbiorowych, w tym: Pamięć zbiorowa...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Sztuczna obecność – książka
    TANIEJ 5 %

    Sztuczna obecność – książka

    Lambert Wiesing  

    Sztuczna obecność jest przeglądem zasadniczych stanowisk w obrębie współczesnej nauki o obrazie, stanowiącej rezultat zwrotu obrazowego w kulturoznawstwie. Wokół niej ogniskuje się cała akademicka dyscyplina refleksji nad kultura wizualną. Nauka o obrazie stworzyła warunki do komparatystycznej, ale też integracyjnej analizy i interpretacji zjawisk obrazowych, widzialności w kształcie nadanym jej we...

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Glottodidactica vol. XLI/2 (2014) – książka
    TANIEJ 5 %

    Glottodidactica vol. XLI/2 (2014) – książka

    Glottodidactica jest organem Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, założona została przez prof. Ludwika Zabrockiego, wydawana jest od 1966 roku. Jest to forum dyskusyjne lingwistyki stosowanej zarówno w sensie zastosowań teorii lingwistycznych do badań nad akwizycją mowy (przyswajania języka) i nauczania języka oraz tłumaczeń, jak i w sensie opisu i rozwiązań...

    Cena: 13,30 zł 14,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 72

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA