Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zerwa

Liczba pozycji: 5
  • Success and Change – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Success and Change – audiobook

    Mateusz Grzesiak  

    Mateusz Grzesiak zdobywcą Nagrody Teofrasta! Bestseller wydawnictwa Onepress - "Success and Change" - otrzymał nagrodę Teofrasta dla najpopularniejszej książki psychologicznej 2014 roku, przyznawaną przez miesięcznik "Charaktery". Naucz się zarządzać JEDNYM kluczowym czynnikiem, aby w pełni wykorzystać osobisty potencjał, zwiększyć własną efektywność i podnieść jakość swojego życia. Konstruktywne...

    Data publikacji:

    Cena: 31,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Estetyka wirtualności – ebook

    Michał Ostrowicki  

    Tom zbiorowy, w którym znalazły się teksty reprezentujące zróżnicowane punkty widzenia na tytułowe zagadnienie: od fundamentalnych problemów filozoficznych, koncentrujących się na kwestii statusu ontologicznego obrazu, reprezentacji i wirtualności - po refleksje nad możliwościami działań artystycznych w nowych środowiskach medialnych i interpretacje konkretnych przykładów komunikacji w sieci. Autorzy...

    Data publikacji:

    Cena: 15,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Dialogi z tradycją – ebook

    Henryk Markiewicz  

    Książka ta omawia stosunek kolejnych pokoleń twórców, krytyków i publicystów polskich do tradycji literackiej, poczynając od romantyzmu, a na międzwojennym dwudziestoleciu kończąc (pominięto jedynie relację Młoda Polska - romantyzm, dawniej już zbadaną). Przedstawione tu zostały różne strategie - rewizje hierarchii autorów i dzieł, odrzucenie przyznawanych im uprzednio wartości i odkrywanie wartości...

    Data publikacji:

    Cena: 10,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Marketing 3.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Marketing 3.0 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Marketing 3.0 – audiobook

    Philip Kotler  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    Ocena: 3 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA