klasyczne
Liczba pozycji: 2
Zabójcze idee. Co próbują nam przekazać terroryści? – ebook
Ryszard M. Machnikowski.
Wybrane teksty zyskały bardzo szerokie rzesze odbiorców, wpływając na poglądy i działania części z nich. Zawierają one zabójcze – dosłownie – idee, rezonujące w umysłach tysięcy, a niekiedy milionów ludzi w różnych zakątkach świata. Dokumenty te przyczyniały się w istotny sposób do tworzenia terrorystycznych ideologii, oddziałujących na szerokie masy ludności. Przekonani przez terrorystów ludzie decydowali...Data dostępności:
Data publikacji:
Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem – ebook
Dorota Jędrzejewska Rafał Niemczyk
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...Data dostępności:
Data publikacji: