Biznes – audiobooki
- laczego endecja? Bo endecją obecnie się straszy. Mało, kto wie, co ten skrót oznacza i co się za nim w istocie kryje. Rafał A. Ziemkiewicz rozprawia się z obiegowymi „prawdami” i dowodzi, że Polska owszem, dla Polaków – ale wszystkich. Odwołując się do endeckiej szkoły myślenia, odrzuca ideały, które do naszych czasów już nie przystają. Piętnuje te, których trzeba się wstydzić i wreszcie na powrót...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wychowany w wierze, że Zachód to ostoja wolności i demokracji, w najbardziej pijanym widzie nie wyobraziłbym sobie, że ledwie trzydzieści lat po tym, jak komunistyczna zaraza haniebnie wygasła w swym kacapskim mateczniku, opanuje ona umysły Zachodu – „wolnego świata”, jak nazywało się go za moich czasów. Nie sztuka czuć, że świat się psuje czy wariuje, nie sztuka zauważyć, że nadchodzi koniec świata,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Michnik nie sprawuje już rządu dusz, ale jad, który wsączył w polskie umysły, wciąż je zatruwa. Fałsze, które upowszechniała jego propaganda, wciąż˙ pokutują w publicznych sporach, a absurdy, które podniósł do roli aksjomatów, wciąż dla wielu pełnią rolę drogowskazów. Nie wolno milcząco przejść nad nimi do porządku dziennego i bez wchodzenia w polemikę, bez refleksji głosić rzeczy diametralnie sprzecznych....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do audiobooka jest dołączony dodatek PDF z mapami z wydania drukowanego!!! Świeże i oryginalne spojrzenie na geopolitykę stojącą za dzisiejszymi problemami polityki międzynarodowej. Przywódcy wszystkich państw i narodów są ograniczeni przez geografię. Ich wybory krępują góry, rzeki, morza i beton. Dlatego, chcąc nadążać za wydarzeniami na świecie, powinniśmy rozumieć ludzi, idee i ruchy społeczne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Frédéric Bastiat zapisał się w historii jako wolnorynkowy ekonomista, który w prosty, ale dobitny sposób obnażał rozwiązania gospodarcze proponowane przez socjalistów. Jego publikacje cechuje specyficzny styl wypowiedzi okraszony ironią i prostymi przykładami, dzięki czemu działają one nawet na wyobraźnię osób niezaznajomionych z mechanizmami działania makroekonomii. Audiobook „To, co widzialne i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Frédéric Bastiat uważany jest za jednego z prekursorów austriackiej szkoły ekonomii. W swoich pracach za pośrednictwem prostych do zrozumienia przykładów analizował i krytykował poglądy socjalistów oraz społecznie szkodliwe mechanizmy funkcjonowania gospodarki. Publikacja „Rząd” skupia się na zdefiniowaniu oraz wyjaśnieniu sposobów działania tytułowego organu władzy. Nie brakuje w niej charakterystycznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bastiat analizował i błyskotliwie wyjaśniał każdy błąd rozumowania socjalistów, pokazując absurdalność ich argumentów. Przykładowo, w jednym z jego pism pojawia się satyryczna petycja producentów świec, którzy skarżyli się rządowi na słońce, ponieważ jako zagraniczny konkurent zmniejszało konsumpcję wytwarzanego przez nich sztucznego oświetlenia. Niestety, również w XXI wieku nie brakuje podobnych,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buduj firmę, jakiej pragniesz, a nie z jaką się pogodziłeś. I zacznij wreszcie żyć! Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy Małych wykazała...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To niezwykła książka. Gratka dla miłośnika kryminałów i cenny poradnik dla kogoś, kto chciałby się bliżej zaprzyjaźnić ze Scrumem. Rozdział po rozdziale, iteracja po iteracji. Młody start-upowiec Szczepan odzyskuje świadomość w momencie, gdy jest ciągnięty po kanale melioracyjnym za terenowym samochodem Bernarda, entuzjasty zwinnego podejścia do biznesu i prawa. Grupa Bernarda dostała zlecenie na...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów – dzieje Facebooka. Spokojnie, oddychajcie głęboko. Słyszymy was. - Mark Zuckerberg, wrzesień 2006 Nigdy nie mieliśmy zamiaru was zdenerwować. - Sheryl Sandberg, lipiec 2014 Przepraszam i obiecuję poprawę. -Mark Zuckerberg, wrzesień 2017 Popełniliśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Świat radykalnie się zmienia na naszych oczach. Czy będziecie gotowi na to, co nadchodzi? Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth , autorka Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości To przekonująca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Szef wymagający i wyrozumiały
- 2.Esencjalista. Mniej, ale lepiej. WYDANIE JUBILEUSZOWE, ROZSZERZONE
- 3.Twoje pieniądze. Jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować
- 4.Będzie bolało
- 5.Inwestycje Wilka. Jak zarobić fortunę na Wall Street
- 6.Oczy szeroko otwarte. Polska strategia na czas wojny światowej
- 7.Kompendium zarządzania szkoleniami
- 8.Jak zbudować efektywny dział marketingu?
- 9.Krok po kroku. O wolności finansowej i dostatnim, spełnionym życiu
- 10.Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie
- 1.Szef wymagający i wyrozumiały
- 2.Esencjalista. Mniej, ale lepiej. WYDANIE JUBILEUSZOWE, ROZSZERZONE
- 3.Twoje pieniądze. Jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować
- 4.Będzie bolało
- 5.Inwestycje Wilka. Jak zarobić fortunę na Wall Street
- 6.Oczy szeroko otwarte. Polska strategia na czas wojny światowej
- 7.Kompendium zarządzania szkoleniami
- 8.Jak zbudować efektywny dział marketingu?
- 9.Krok po kroku. O wolności finansowej i dostatnim, spełnionym życiu
- 10.Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie




















