Biznes – audiobooki
Polityka, ekonomia, biznes, finanse, sztuczna inteligencja – sięgnij po książki, które pomogą Ci zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
Biznes
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 329
- „Pielgrzym” to kryptonim człowieka, który oficjalnie nie istnieje. Dawniej dowodził tajnym wydziałem wewnętrznym amerykańskiego wywiadu. Swe zawodowe doświadczenie zawarł w książce. Nie przewidział jednak, że posłuży ona jako podręcznik mordercy… Młoda kobieta zamordowana w podrzędnym hotelu na Manhattanie. Mężczyzna publicznie ścięty w Arabii Saudyjskiej. Oczy skradzione żywemu człowiekowi pracującemu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "26 kwietnia 1986 o godzinie pierwszej minut dwadzieścia trzy i pięćdziesiąt osiem sekund seria wybuchów obróciła w ruinę reaktor i czwarty blok energetyczny elektrowni atomowej w położonym niedaleko granicy białoruskiej Czarnobylu. Katastrofa czarnobylska była najpotężniejszą z katastrof technologicznych XX wieku." Dwadzieścia lat później Swietłana Aleksijewicz wróciła do Czarnobyla. Rozmawiała...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Esencjalista
- 2.Oczy szeroko otwarte. Polska strategia na czas wojny światowej
- 3.Odwaga w przywództwie
- 4.Bogaty albo biedny
- 5.Nie bój się błądzić
- 6.Wiek kapitalizmu inwigilacji
- 7.Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku
- 8.Co chce wiedzieć klient?
- 9.Szef wymagający i wyrozumiały
- 10.Sapiens na zakupach: O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Biznes
Top 10
- 1.Esencjalista
- 2.Oczy szeroko otwarte. Polska strategia na czas wojny światowej
- 3.Odwaga w przywództwie
- 4.Bogaty albo biedny
- 5.Nie bój się błądzić
- 6.Wiek kapitalizmu inwigilacji
- 7.Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku
- 8.Co chce wiedzieć klient?
- 9.Szef wymagający i wyrozumiały
- 10.Sapiens na zakupach: O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Filtruj po cenie
Filtruj po serii