Zarządzanie i marketing – ebooki
- Autorzy dokonali przeglądu najważniejszych pojęć i koncepcji dotyczących zwinnego zarządzania zespołami, projektami i przedsiębiorstwami zorientowanymi projektowo. Zakres pracy i jej struktura łączą omówienie problematyki zarządzania zwinnego – jego istoty, ewolucji, różnych perspektyw, praktyk zarządzania zwinnego oraz problematyki badawczej – tworzenia modelu konceptualnego, prowadzenia ilościowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Postępujący proces globalizacji przyczynia się do rosnącej współzależności gospodarek narodowych. Stąd też załamanie gospodarcze, jakie nastąpiło w gospodarce światowej w 2008 r., odnosi się zarówno do szczebla globalnego, regionalnego, jak i pojedynczego przedsiębiorstwa. Spowolnienie wzrostu gospodarczego ma miejsce również w Polsce. Dało się ono odczuć w trojaki sposób, poprzez: - osłabienie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji kompleksowo omówiono problematykę gospodarowania lekiem w podmiotach leczniczych począwszy od zamówienia leków aż do ich podania pacjentom ze szczególnym uwzględnieniem metod optymalizujących ten proces. Zawarto w niej m.in.: praktyczne wskazówki dotyczące poprawy efektywności zarządzania lekiem, przykładowe formularze niezbędne w procesie szpitalnej gospodarki lekiem, przykłady rozwiązań...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce przedstawiono zasady kontraktowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia na podstawie przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. W publikacji, poza szczegółowym omówieniem zasad kontraktowania na wszystkich etapach oraz realizacji umów, zawarto wskazówki dotyczące interpretacji obowiązujących przepisów oraz analizę orzecznictwa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest poradnikiem prowadzenia bezpiecznego biznesu w zmieniającym się otoczeniu gospodarczym. Zaprezentowano w niej sposoby ochrony przed niesolidnymi klientami oraz narzędzia skutecznej windykacji. Powstała na podstawie osobistych doświadczeń Autorki oraz innych przedsiębiorców. Teorie i wnioski przedstawione w publikacji poparte zostały licznymi przykładami zaczerpniętymi z codziennej praktyki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualnej oraz prawa konkurencji. Celem publikacji jest ustalenie granic handlu równoległego na unijnym rynku farmaceutycznym, tak aby jednoznacznie określić, w jakich sytuacjach i pod...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W warunkach ekspansji biznesu międzynarodowego i wzrostu liczby filii zagranicznych, w których zachodzą interakcje międzykulturowe, istnieje potrzeba rozwoju wiedzy i prowadzenia badań w zakresie zarządzania tymi interakcjami. Dyscyplina zarządzania międzykulturowego znajduje się przy tym we wstępnej fazie rozwoju i obszar ten jest stosunkowo słabo opisany w literaturze, zwłaszcza w odniesieniu do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi praktyczny poradnik dla osób realizujących projekty finansowane ze środków publicznych, w tym projekty współfinansowane z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zawarte w nim informacje pomogą zarówno w dok żadnym zaplanowaniu projektu, jak i w zarządzaniu nim. Dzięki tej publikacji czytelnik zdobędzie wiedzę na temat takich kwestii, jak: - opracowanie koncepcji projektu, - analiza...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą jej treścią są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami. Analiza teoretyczna dotyczy problemów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorzy podręcznika prezentują w nim wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Głównymi obszarami tematycznymi publikacji są: współczesny kontekst organizowania organizacja w relacjach z otoczeniem, różnorodność świata organizacji metafory...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Zarządzanie szkołą XXI wieku. Perspektywa menedżerska prezentuje tezę o upodabnianiu się roli dyrektora szkoły publicznej do roli menedżerskiej realizowanej w organizacjach gospodarczych. Zmiany w polskiej gospodarce, wynikające przede wszystkim z transformacji ustrojowej i integracji Polski z Unią Europejską wymagają nowego spojrzenia na zarządzanie placówką oświatową. Opracowanie kompleksowo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji omówiono problematykę zarządzania wiedzą w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information and Communication Technologies - ICT). Rozwiązania ICT są bardzo ważnym elementem współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą, ułatwiają dostęp do informacji, pozwalają na sprawniejsze ich przetwarzanie, a w konsekwencji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sieci w zarządzaniu są fascynującym obszarem badań wielu dyscyplin nauki, m.in. socjologii, informatyki, medycyny i nauk ekonomicznych. Ten wdzięczny, choć nadal słabo rozpoznany w zarządzaniu strategicznym obszar dociekań wykształca jednak powoli spójne założenia poznawcze i własne metody badań. Książka przedstawia strukturę wiedzy o sieciach w zarządzaniu strategicznym, swoisty krajobraz widziany...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja stanowi obszerny zbiór tłumaczeń dokumentów obejmujący zarówno teksty konwencji międzynarodowych, dokumentów soft law, jak i orzeczeń Europejskiego Trybunału Praw Człowieka dotyczących problematyki ochrony praw człowieka w kontekście rozwoju nauk i technik biomedycznych. Zaprezentowane dokumenty zostały opatrzone komentarzami autorskimi przybliżającymi przedstawiane zagadnienia. W książce...
Data dostępności:
Data publikacji:
- .. Ksiazka porusza zagadnienia dotyczace aktualnych regulacji prawnych w ochronie zdrowia, zarówno w zakresie organizacji podmiotów opieki zdrowotnej, jak i praw pacjenta czy praw lekarza i jego zobowiazan wobec pacjenta. .. Autorzy przyblizyli zagadnienia komunikacji w ochronie zdrowia, od komunikacji zewnetrznej budowania rozpoznawalnej marki na rynku, rzetelnej, godnej zaufania i kompetentnej organizacji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
- 2.Myśl jak geek. Szukaj rozwiązań tam, gdzie nikt nie szuka
- 3.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
- 4.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 5.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 6.Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja
- 7.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 8.Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
- 9.Mała książeczka o współpracy
- 10.Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań
- 1.Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
- 2.Myśl jak geek. Szukaj rozwiązań tam, gdzie nikt nie szuka
- 3.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
- 4.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 5.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 6.Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja
- 7.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 8.Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
- 9.Mała książeczka o współpracy
- 10.Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań