Zarządzanie i marketing – ebooki

Zarządzanie i marketing
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 243
  • CENA NEXTO
    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,59 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    "Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw opisane z punktu widzenia dwóch stron transakcji. Andrzej Szypko w zwartym tekście przedstawia czytelnikowi ogrom wiedzy na rzeczony temat. Zaczynając od wprowadzających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,97 zł 31,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,97 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym terminem? Czy audyt to tylko sucha ocena zgodności? Czy może jest czymś więcej? To, co trzymasz w ręku, to nie tylko książka. To przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć prawdziwą wartość i cel audytu w dzisiejszym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji. Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,30 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Zabawna, pouczająca, nieoceniona. W Stanach Zjednoczonych zaliczana do kanonu książek inwestycyjnych. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z najlepszymi inwestorami i graczami giełdowymi. William Eckhardt, Bill Lipschutz, Victor Sperandeo, Linda Raschke, Tom Basso, Stanley Druckenmiller – to tylko niektóre z osób, których postrzeganie giełdy zostaje tu wyjaśnione. Dzielą ich wykorzystywane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,30 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,93 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 84,00 zł 120,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zarządzanie i marketing: Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm? – ebook
    CENA NEXTO
    Czego dowiesz się z ebooka? Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu  w firmie. Zrozumiesz jakie kroki poczynić aby dowiedzieć się jak zoptymalizować koszt produkcji contentu o 30-50%! Dzięki zdobytej wiedzy dowiesz się w czym tkwi sekret rozbieżności cen w video marketingu a co się z tym łączy nauczysz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,30 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współczesnych przedsiębiorstw pozyskują, przetwarzają i przesyłają informacje w skali dotąd niespotykanej. Tego typu warunki ich funkcjonowania wymagają zmiany zasad zarządzania, które znajdują wyraz w nowoczesnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,43 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,47 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Każdy czasem słyszy w zwykłych rozmowach, biznesie czy mediach, że trudno współpracować. Gdy robimy coś razem, to często nazywamy to współpracą. Powstaje pytanie, czy jest to po prostu robienie czegoś razem, czy też dużo bardziej skomplikowane zjawisko społeczne. Niestety, dla dobrej współpracy trzeba rozumieć współpracę w tym drugim znaczeniu. Skomplikowane, bo wystarczy zadać komuś pytanie: co to...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Bardzo często w prowadzeniu działalności przedsiębiorcy pomaga najbliższa rodzina. Dlatego przedsiębiorcy decydujący się na zatrudnienie członka rodziny powinni poznać zasady, jakie obowiązują w takim przypadku.   Z opracowania dowiesz się: • kim jest osoba współpracująca, • jak rozliczać osoby współpracujące, • jaka forma zatrudnienia członka rodziny jest najkorzystniejsza, • jak wyliczyć składki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 63,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera unikatowe i zgodne z najnowszym stanem wiedzy informacje dotyczące procesów starzenia się i starości. Będzie pomocna profesjonalistom zajmującym się tymi zagadnieniami od strony teoretycznej, osobom wspomagającym czy też opiekującym się ludźmi w wieku senioralnym, jak i samym seniorom. Na uwagę zasługuje podjęcie tematyki z zakresu prawa, co umożliwi osobom starszym przebrnięcie przez...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,26 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,26 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Opracowanie i egzemplifikacja empiryczna oraz weryfikacja statystyczna dwóch autorskich koncepcji: spójności strategicznej i dojrzałości procesowej oraz dalsza ich ocena przez pryzmat koncepcji oburęczności organizacji. Badania empiryczne są zakończone trzema studiami przypadków. Publikacja jest angielskim tłumaczeniem wydanej w 2020 r. monografii " Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    We współczesnych przedsiębiorstwach coraz częściej spotyka się pasywnych inwestorów - zainteresowanych finansowym sukcesem firm, w które zainwestowali, ale niemających możliwości podejmowania decyzji związanych z zarządzaniem nimi oraz zawodowych menedżerów, którzy takowe decyzje podejmują, ale nierzadko nie zainwestowali w zarządzane przez siebie przedsiębiorstwa nawet złotówki. To rozdzielenie funkcji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,10 zł 73,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkuren­cyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki? Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyj­ności polskiego eksportu na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,10 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,30 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,10 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 243