Zarządzanie i marketing – ebooki

Zarządzanie i marketing
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 243
  • CENA NEXTO
    Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,30 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz: omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania międzynarodowego, komunikacji międzynarodowej i kształcenia języków obcych na potrzeby rynku pracy; przedstawia nowe autorskie narzędzie (KKM) umożliwiające skuteczną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    We współczesnym podejściu do procesów zarządzania wiodącą rolę zasadnie przypisuje się zagadnieniom społecznym. Wyjaśnianie i przewidywanie procesów zarządzania w oparciu o społeczne mechanizmy generuje nowy rodzaj wiedzy i przyczynia się do wzmocnienia naukowego statusu nauk o zarządzaniu. Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,60 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka jest odpowiedzią na zawarte w Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego oczekiwania związane z nowym paradygmatem polityki regio­nalnej. Paradygmat ten zmierza w kierunku wzmocnienia systemu rządzenia wielopoziomowego (multilevel governance). Kluczowe znaczenie mają w nim zasady efektywności, warunkowości, oparcia polityki na dowodach (evidence-based policy). Zdecydowanie większą wagę przywiązuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously. In consequence, the problems which the organizations must face, as well as resources, methods, and tools, which can help solve them, are undergoing constant changes. Solving these problems requires appropriate...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,90 zł 77,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Globalizacja działalności gospodarczej w ostatniej dekadzie powoduje, że problematyka międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi zyskuje na znaczeniu. Różnorodność rynków pod względem rozwoju gospodarczego, technologicznego oraz odmienność otoczenia społeczno-kulturowego, przyczyniły się do wzrostu zapotrzebowania na ekspatriantów, czyli wysoko wykwalifikowanych specjalistów lub menedżerów korporacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,60 zł 98,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych prze­obrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym. Zarządzanie taką jednostką nakłada na kardę menedżerską, głównych decydentów i pracowników szereg wymagań, którym nie każdy potrafi sprostać. Idealny menedżer powinien bowiem łączyć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Przedłużający się kryzys finansowy oraz trudności gospodarcze wielu krajów przyspieszyły rozwój nowej ekonomii instytucjonalnej, traktowanej jako remedium na te trudności. Ekonomia ta przywiązuje dużą wagę do szeroko rozumianego otoczenia instytucjonalnego (tradycji, kultury, kapitału społecznego) i jego roli w osiąganiu korzystnych rezultatów ekonomicznych. Problematyce tej poświęcona została niniejsza...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rozwój promocji zdrowia jako integralnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały już wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i artykułach, z tego względu w niniejszym opracowaniu przypomniano tylko podstawy i aktualne programy i promocji zdrowia opublikowane głównie przez Światową Organizację...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook
    CENA NEXTO
    Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,47 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,21 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce ukazano menedżerską perspektywę zarządzania zmianami w publicznych podmiotach ochrony zdrowia, głównie szpitalach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian w szpitalach publicznych oraz zarządzania kapitałem ludzkim w tzw. organizacjach oziębłych. Zaprezentowane w opracowaniu rozwiązania praktyczne stwarzają lepszą perspektywę dla efektywniejszego funkcjonowania tego typu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 77,08 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    We współczesnym przedsiębiorstwie nie jest możliwe całkowite unikanie ryzyka, dlatego niezbędnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem jest proces zarządzania ryzykiem. Globalizacja i zwiększająca się konkurencja na światowych rynkach powoduje, że zarządzanie ryzykiem jest często elementem decydującym o powo­dzeniu przedsięwzięć podejmowanych przez przedsiębiorstwo. Ryzyko stopy procentowej zazwyczaj...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,30 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów. Kompetencje będąc narzędziem integrującym poszczególne procesy zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutację i selekcję pracowników, ich adaptację, ocenianie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 69,30 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    We współczesnych naukach ekonomicznych modele formalne stanowią w zasadzie podstawowe narzędzia badań naukowych. Ich wykorzystanie nie pozwala oczywiście na rozwiązanie wszystkich problemów z jakimi borykają się zarówno mikropodmioty, jak i rządy państw w sferze gospodarki, nie­mniej daje możliwości lepszego zrozumienia zachodzących procesów. Ich zrozumienie umożliwia przewidywanie szans i zagrożeń,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,80 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,20 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynków, produktów, technologii czy też kultury organizacyjnej wymagają odmiennego podejścia do procesu zarządzania przedsiębiorstwami, formułowania ich celów i strategii,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,70 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsię­biorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: - zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, - innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, - kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 243