Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Infografika w prasie i Internecie – ebook

CENA NEXTO

Przemysław Szews  

02.03.2020

01.01.2020

polski

199

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8142-738-8

  • PDF

Opis

Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.

Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Adamskiego : "Książka może służyć jako podręcznik dla studentów dziennikarstwa i samych dziennikarzy zajmujących się przekazem wizualnym i tworzeniem infografik. [...] Analizy przykładów dobrych i nietrafionych infografik są jednym z bardziej znaczących atutów publikacji. [...] Monografia jest bogato ilustrowana przykładami infografik, przez co stanowi bardzo dobry materiał poglądowy, m.in. dla studentów i wykładowców dziennikarstwa oraz dziennikarzy chcących wzbogacić swój warsztat".

Infografika w prasie i Internecie - ebook

17,95 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,97 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!