Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji – ebook

ebooki: Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji – ebook
CENA NEXTO
Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Barbara Orzeł  

28.03.2025

polski

416

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

978-83-226-4462-1

  • PDF
Opis

W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych?
Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o „świecie, który wypadł z formy”, o tematach kryzysowych, które „zasilane” kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...

Cena Klubowicza Nexto Premium?

50,94 zł 84,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,43 zł
i
Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji - ebook
59,43 zł 84,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,43 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!