Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomia

Liczba pozycji: 3905
  • ekonomia: Podstawy ekonomicznej efektywności podziemnej eksploatacji złóż – książka
    TANIEJ 7 %

    Podstawy ekonomicznej efektywności podziemnej eksploatacji złóż – książka

    Andrzej Lisowski  

    Omówione zagadnienia: techniczna i ekonomiczna specyfika podziemnej eksploatacji złóż, złoże jako przedmiot górniczej eksploatacji - w aspekcie geologii, prawa i rynku, budowa kopalni - zakładanie "fundamentu" przewidywanej eksploatacji złoża, systemy podziemnej eksploatacji złóż i transportowa infrastruktura dołu kopalń - uwarunkowania ich ekonomicznej efektywności, proefektywnościowe zarządzanie...

    Data dostępności:

    Cena: 68,82 zł 74,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie – książka
    TANIEJ 7 %

    Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie – książka

    Maria Sierpińska   Bogusław Niedbała  

    Rozwój gospodarki rynkowej, zmienne otoczenie przedsiębiorstw, wzrost konkurencyjności, globalizacja, coraz większe trudności z koordynacją jednostek wchodzących w ich skład - wszystkie te czynniki komplikują zarządzanie przedsiębiorstwami, które powinno być nastawione na przyszłość, oraz powodują, że konieczna jest kontrola jakości podejmowanych decyzji prowadzona na bieżąco. Służy do tego controlling...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Metody ilościowe w badaniach marketingowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Metody ilościowe w badaniach marketingowych – książka

    Małgorzata Roszkiewicz  

    Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Kanały marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Kanały marketingowe – książka

    Louis W. Stern   Adel I. El-Ansary   Anne T. Coughlan  

    Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie...

    Data dostępności:

    Cena: 36,27 zł 39,00 zł

    Więcej

  • ekonomia: Socjologia ekonomiczna – książka
    TANIEJ 7 %

    Socjologia ekonomiczna – książka

    Witold Morawski  

    - socjologia ekonomiczna i jej problemy- trzy koncepcje człowieka w gospodarce- od organizacji do instytucji- narodziny kapitalizmu, analiza instytucjonalna- rozwój społeczno - gospodarczy, siły napędowe- rynek, państwo i społeczeństwo, jak pogodzić odmienne logiki funkcjonowania systemów?- państwo w gospodarce, ile czy jakie?- welfare state, powstanie, rozwój i kryzys- stosunki pracy, konflikt, kooperacja,...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 3905

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA