Poltext
Liczba pozycji: 68
Praktyka strategii firmy – ebook
Krzysztof Obłój
"BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...Data dostępności:
Data publikacji:
Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje – ebook
Wojciech Budzyński
"To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek. Nakładem wydawnictwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego – ebook
Adam Noga
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną – ebook
Sylwia Żółkiewska Małgorzata Rycharska Noemi Gryczko
Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej. – ebook
Wojciech Kurowski
Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych. Dr Wojciech Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków – ebook
Aneta Hryckiewicz-Gontarczyk
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na pojedynczych segmentach rynku, często na obszarach nieeksplorowanych przez banki. Ostatnio jednak wiele fintechów i bigtechów zaczęło konkurować na różnych płaszczyznach z bankami. Książka w sposób kompleksowy porusza...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśl strategicznie! – ebook
Krzysztof Obłój
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej - myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii – ebook
Ewa Grabowska-Kaczmarczyk Katarzyna Mokrzycka-Kogut
Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i rewizji finansowej. Głównym celem monografii jest przedstawienie wyników badań dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na sprawozdawczość i rewizję finansową, przeprowadzonych przez naukowców reprezentujących...Data dostępności:
Data publikacji: