beata
Liczba pozycji: 5
Superfoods, czyli żywność o wysokiej wartości odżywczej – ebook
Beata Cieślowska Patrycja Cieślowska
W dobie coraz większej świadomości żywieniowej poszukujemy nieprzetworzonych pokarmów bogatych w cenne dla zdrowia składniki. Warto przyjrzeć się produktom z kategorii superfoods. Zaskakujące, jak wiele jest ich wśród naszych typowo polskich towarów: pomidory, warzywa kapustne, czarnuszka, kasze. Coraz łatwiej dostępne są również produkty egzotyczne, jak jagody goji czy tofu posiadające niezwykle cenne...Data dostępności:
Data publikacji:
Śluby panieńskie – audiobook
Aleksander Fredro
Wydawnictwo MTJ oddaje w Państwa ręce „Śluby panieńskie, czyli magnetyzm serca” Aleksandra Fredry w wersji audio. „Śluby Panieńskie’ to komedia w 5 aktach pisana wierszem. Sztuka porusza temat miłości, rodzącego się uczucia u par. Fredro znakomicie odznacza charaktery postaci: potulnej Anielki i lekkoducha Gustawa, a także energicznej Klary i sentymentalnego Albina. Całość...Data dostępności:
Data publikacji:
Gloria Victis – audiobook
Eliza Orzeszkowa
„Gloria Victis” - chwała zwycięzcom. Dlaczego powstańcom, mimo ich przegranej, należy się „chwała”? Na pytanie to odpowiedzieć stara się autorka Eliza Orzeszkowa. Przytaczając w poszczególnych utworach losy konkretnych postaci, uogólniając je do losu typowego powstańca z 1863 r. i podbudowując refleksją stara się uzasadnić słuszność słów, którymi wybrzmiewa nowela „Gloria...Data dostępności:
Data publikacji:
Zemsta – audiobook
Aleksander Fredro
Wydawnictwo MTJ oddaje w Państwa ręce sztukę „Zemsta” Aleksandra Fredry w wersji audio. „Zemsta” to komedia w 4 aktach pisana wierszem. Tematem utworu jest spór dwóch głównych bohaterów: Cześnika Raptusiewicza i Rejenta Milczka. Zamieszkują oni bowiem podzielony na dwie części zrujnowany zamek. Cała sprawa rozchodzi się o dzielący zamek mur. Istotną role w tym sporze odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji: