Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biznes po prostu

Liczba pozycji: 47
  • CENA NEXTO

    Efekt viralowy – ebook

    Jonah Berger  

    Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Złe decyzje zakupowe – ebook

    Peter Smith  

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego – ebook

    Mauro F. Guillén  

    Świat radykalnie się zmienia na naszych oczach. Czy będziecie gotowi na to, co nadchodzi? Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth , autorka Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości To przekonująca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,40 zł 46,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Pokolenia – ebook

    Jean M. Twenge  

    We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,91 zł 99,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nawyki bogatych i biednych – ebook

    Michael Yardney   Tom Corley  

    Ksi ąż ka Michaela Yardneya i Toma Corleya to szansa na poznanie konkretnych nawyków ludzi bogatych, które musisz naby ć , aby odnie ść sukces. To tak ż e okazja do poznania nawyków ubogich, o których warto wiedzie ć , by z nimi zerwa ć . Autorzy przez pi ęć lat badali i analizowali codzienne praktyki 233 ludzi sukcesu i 128 tych, którym si ę nie uda ł o. W ksi ąż ce ods ł aniaj ą wszystkie ró ż nice...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Przyczepne historie – ebook

    Chip Heath   Dan Heath  

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 47

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA