biznes po prostu
Liczba pozycji: 73
Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – ebook
Rory Sutherland
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie – audiobook
Grzegorz Kubera
Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem? Może Ci się wydawać, że czas na założenie własnego biznesu dawno minął, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinę, zobowiązania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy młodości masz już za sobą. Po...Data dostępności:
Data publikacji:
Esencjalista – ebook
Greg McKeown
W byciu esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy. • Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? • Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny? • Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny? • Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas? Jeżeli...Data dostępności:
Data publikacji:
CzasNaE-Biznes – ebook
Piotr Majewski
Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody. - Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować, bo po prostu nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bank lokalny – ebook
Wiesław Żółtkowski
Nowa książka Wiesława Żółtkowskiego - autora bardzo popularnej książki - Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce. Na polskim rynku jest bardzo mało praktycznych książek z bankowości. Tak jak poprzednia i „Bank lokalny" do nich należy. Książka przydatna tak dla pracowników małych banków lokalnych, SKOK, jak i pracowników oddziałów, filii i agencji banków komercyjnych którzy nie chcą swojej wiedzy...Data dostępności:
Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć – ebook
Peter F. Drucker
EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ "Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy" - Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak odnieść sukces - przewodnik Toma Hopkinsa – ebook
Tom Hopkins
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, ale też jak to zrobić. Tom Hopkins przedstawia konkretne, praktyczne kroki. Sukces. Wszyscy go pragniemy. Wiele osób nigdy go nie osiąga. Innym zdaje się spadać z nieba. Czy to jest tylko kwestia szczęścia i niektórzy mają go po prostu więcej? Nie. Sukces jest w zasięgu ręki każdego....Data dostępności:
Data publikacji:
Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook
Richard P. Rumelt
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna w kosmosie – audiobook
Jacek Bartosiak George Friedman
Oto nasza opowieść o wojnie i pokoju - na Ziemi i w Kosmosie. Nieujarzmiona natura człowieka Innowacyjne technologie i śmiałkowie kosmosu Nowa kosmiczna gospodarka i postępująca rewolucja informacyjna Wielkie strategie i wielkie mocarstwa Rywalizacja Eurazji i Oceanu Światowego „Jestem bardzo dumny z tej książki. Jest najważniejsza z tych, nad którymi dotąd pracowałem.”...Data dostępności:
Data publikacji: