Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biznes po prostu

Liczba pozycji: 48
  • TANIEJ 7 %

    Zmienić świat raz jeszcze – ebook

    Tomasz S. Markiewka  

    Rok 2020 wyraźnie pokazał, w jak marnie skonstruowanym świecie żyjemy. Pandemia COVID-19 skutecznie sparaliżowała systemy ochrony zdrowia w wielu państwach i potężnie uderzyła w światową gospodarkę. Bezlitośnie obnażyła też słabości systemu, który generując miliony bezrobotnych, innym zapewnia rekordowe zyski na giełdach. A pandemia to dopiero początek. Katastrofa klimatyczna rozgrywa się na naszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,54 zł 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zarabiaj więcej pieniędzy  – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Zarabiaj więcej pieniędzy – audiobook

    Brian Tracy  

    Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu – audiobook

    Arkadiusz Bednarski  

    Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Oczy zasypane piaskiem – ebook

    Paweł Smoleński  

    Temu reporterowi jeden konflikt i dwa kraje nie dają spokoju. Paweł Smoleński na nowo rusza w najbardziej zapalne tereny Palestyny i Izraela, w Jerozolimie, Gazie i wioskach na Zachodnim Brzegu niestrudzenie pyta, czy pokój jest wciąż możliwy. Patrzy na rosnący z każdym miesiącem mur separacyjny, czyta o kolejnych samobójczych zamachach, słucha o nienawiści. Próbuje zrozumieć, ale nikt nie ma złudzeń,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,95 zł 27,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Bracia Benedetti Tom 2 Dominic – książka
    TANIEJ 7 %

    Bracia Benedetti Tom 2 Dominic – książka

    Natasha Knight  

    DOMINIC Byłem chłopcem, który miał nigdy nie zasiąść na królewskim tronie. Potworem niezdolnym do miłości i skazanym na samotność. Gia to tylko kolejne zlecenie. Nic więcej. Dziewczyna pochłonięta przez świat bestii. Podobał mi się jej wygląd, lecz to nie miało znaczenia. Miałem gdzieś, że wzdrygnęła się, dostrzegając mrok w mojej duszy. Podobało mi się to. Upajałem się tym strachem. I pragnąłem jej. Potwory...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Superfani Proste sposoby jak się wyróżnić wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie – książka
    TANIEJ 7 %

    Superfani Proste sposoby jak się wyróżnić wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie – książka

    Pat Flynn  

    Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi danymi stoją ludzie. Ludzie, którzy oczekują od nas przywództwa i troski. Ludzie, którzy szukają kogoś, komu mogą zaufać i o kim wiedzą, że ma na względzie ich najlepszy...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Alchemia – książka
    TANIEJ 7 %

    Alchemia – książka

    Rory Sutherland  

    Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Efekt viralowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Efekt viralowy – książka

    Jonah Berger  

    Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Buyer Persona – książka
    TANIEJ 7 %

    Buyer Persona – książka

    Adele Revella  

    Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 48

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA