business
Liczba pozycji: 441
Poradnik Świadomego Inwestora czyli jak skutecznie analizować i wyceniać spółki giełdowe – ebook
Paweł Pabianiak
Tematyka ebooka „PORADNIK ŚWIADOMEGO INWESTORA czyli jak skutecznie analizować i wyceniać spółki giełdowe” obejmuje: - przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg MSR (Międzynarodowych Standardów Rachunkowości), czyli najczęściej spotykanych w spółkach giełdowych, - określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy spółki giełdowej, - przedstawienie uniwersalnych...Data dostępności:
500 (a nawet więcej) Najpopularniejszych Pojęć Biznesowych Po Angielsku – ebook
Paweł Pabianiak
W ebooku zaprezentowanych zostało 500 najpopularniejszych wyrażeń, pojęć i terminów biznesowo-finansowo-ekonomicznych, których znajomość powinna być czymś naturalnym, dla kogoś kto ma do czynienia z powyżej wspomnianą tematyką. Pojęcia i słowa są – dla przejrzystości i wygody czytelnika – podzielone na osiem głównych obszarów tematycznych: gospodarkę, sprawy biznesowe (związane z przedsiębiorstwem),...Data dostępności:
Business English – ebook
Elżbieta Jendrych
Podręcznik Business English powstał z myślą o tych, którzy dobrze znają język angielski ogólny i pragną rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie języka biznesowego. Poszczególne moduły tematyczne obejmują takie obszary jak m.in.: komunikacja w biznesie, zarządzanie, HR, marketing i reklama, finanse, logistyka oraz sprzedaż. Każdy z 10 modułów zawiera kilka krótkich tekstów , obszerny słowniczek...Data dostępności:
Data publikacji:
Strictly Business – ebook
O. Henry
Written by famed author O. Henry (William Sydney Porter) in 1910, these are 25 more short stories of the Four Million, including the titled story „Strictly Business”, „The Thing’s the Play,” „The Call of the Tame,” „Psyche and the Pskyscraper” and others. This collection of short stories brings together a motley cast of characters from all walks of life – stage actors, blackmailers, soldiers, waitresses,...Data dostępności:
Data publikacji:
Fundamentals of Polish Business Law – ebook
Robert Lewandowski
„Fundamentals of Polish Business Law" to opracowanie, które w sposób zwięzły i kompleksowy omawia najważniejsze zagadnienia polskiego prawa cywilnego i handlowego. Książka będzie bardzo pomocnym źródłem informacji dla wszystkich osób, które chciałyby zapoznać się z najistotniejszymi przepisami prawa dotyczącymi prowadzenia działalności biznesowej w Polsce.Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 1/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń i nieruchomości. To potężna dawka praktycznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowanie związków z klientami na rynku business to business – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....Data dostępności:
Data publikacji:
Zaufanie w relacjach business-to-business. Perspektywa dynamiczna – ebook
Marek Zieliński
Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny i trzy główne cele. Pierwszy z nich to wyjaśnienie i systematyzacja pojęć związanych z zaufaniem w relacjach business-to-business (B2B). W warstwie metodycznej celem było rozwinięcie metody pomiaru zaufania w ujęciu dynamicznym oraz konceptualizacja i operacjonalizacja kluczowych pojęć. Jako trzeci (poznawczy) cel wybrano określenie charakteru zmian zaufania...Data dostępności:
Business Intelligence 3/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Po pół roku od ogłoszenia pandemii w Polsce nasuwają się różne wnioski ekonomiczne, gospodarcze i biznesowe. Wiele branż zostało mocno dotkniętych skutkami decyzji wydawanych odgórnie. Branża eventowa, hotelarska czy gastronomiczna zostały z dnia na dzień pozbawione możliwości funkcjonowania. Okazuje się, że branża transportowa, o którą wszyscy się baliśmy poradziła sobie zaskakująco dobrze. Te...Data dostępności:
Data publikacji: