business
Liczba pozycji: 637
My robimy to inaczej! – ebook
John Kotter
"Jaka jest najgorsza rzecz, jaką możesz usłyszeć, gdy masz jakiś dobry pomysł w pracy? „My robimy to inaczej!” John Kotter i Holger Rathgeber stworzyli opowieść biznesową, która pomoże każdemu zespołowi bądź organizacji radzić sobie z największymi wyzwaniami i zamieniać je w ekscytujące okazje. W książce My robimy to inaczej! przedstawili esencję kilkudziesięciu lat swoich doświadczeń...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 4.0 – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
"Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Rywalizacja totalna. Wojny za kulisami F1 – ebook
Ross Brawn Adam Parr
Kulisy wielkiego biznesu F1. Przyłożył rękę do 20 mistrzowskich tytułów - zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Szybko piął się po szczeblach kariery w Williamsie, w Benettonie udanie współpracował z Schumacherem, razem z Niemcem budując potęgę Ferrari w latach 1996-2006, by wreszcie niespodziewanie triumfować z własnym zespołem Brawn GP w 2009 roku. Teraz - już jako dyrektor zarządzający F1 -...Data dostępności:
Data publikacji:
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy – ebook
James Allen Chris Zook
"Pokonaj bariery hamujące wzrost! Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów. Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain & Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekstaza Radości - 1001 sufickich opowieści ku Szczęściu – ebook
Jacek Ponikiewski
Ostatnio widziałem dwóch joginów. Pierwszy z nich trzymał od dziesięciu lat rękę w górze (była wychudzona, sucha i jakby zmniejszona - z wielkimi, wijącymi się pazurami). Drugi zaś, zakręcił swoje przyrodzenie na oszlifowanym kijku, a następnie wykonał kilkanaście razy „korkociąg”. Mam nadzieję, że ani ja (po napisaniu tej książki), ani Ty (po jej przeczytaniu), nie będziemy posiadać żadnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Dokąd zmierza świat – ebook
Grzegorz W. kołodko
Nowa książka z bestsellerowego cyklu profesora Kołodko! Profesor Grzegorz W. Kołodko – intelektualista i polityk, teoretyk i praktyk, autor prac opublikowanych w 26 językach. Najczęściej cytowany na świecie polski ekonomista. Uznany autorytet w dziedzinie teorii i praktyki rozwoju społeczno-gospodarczego. Doktor honoris causa i Honorowy Profesor ośmiu zagranicznych uniwersytetów. W latach 1994-97...Data dostępności:
Data publikacji:
Niemiecki w biznesie 2000 niezbędnych zdań i wyrażeń – książka
Sylwia Michalak Nicole Urbanski
Książka „Niemiecki w biznesie. 2000 niezbędnych zdań i wyrażeń” przeznaczona jest dla wszystkich osób, które chcą profesjonalnie komunikować się w biznesie w języku niemieckim. Zawiera zdania gotowe do wykorzystania w profesjonalnej komunikacji podczas spotkań biznesowych i w korespondencji pisemnej. Publikacja zawiera 2000 zdań w języku polskim i odpowiadające im 2000 zdań w języku niemieckim, które...Data dostępności:
Cena: 55,71 zł
59,90 złTo ja zabrałem Twój ser – ebook
Deepak Malhotra
Co byś zrobił, gdybyś był myszą uwięzioną w labiryncie i pozbawioną sera? Ponad dziesięć lat temu bestsellerowa przypowieść Kto zabrał mój ser? Spencera Johnsona proponowała taką odpowiedź: akceptuj zmiany jako nieuchronną rzecz, na którą nie masz wpływu; nie marnuj czasu na deliberowanie, dlaczego jest tak, jak jest; myśl i ruszaj na poszukiwanie sera. Jednak w takich sferach jak innowacyjność,...Data dostępności:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości – ebook
Brett King
W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych oraz pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku. Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między...Data dostępności: