businessweek
Liczba pozycji: 5
Odyseja kosmiczna 3001. Finał – ebook
Arthur C. Clarke
OSTATNI TOM WIZJONERSKIEJ SERII, KANONU LITERATURY SCIENCE FICTION. „ Odyseja kosmiczna 3001. Finał to niesamowita i wprost zniewalająca przyjemność” - „BusinessWeek” Tysiąc lat po tym, jak misja w kierunku Jowisza zakończyła się niepowodzeniem, a David Bowman stał się „gwiezdnym dzieckiem”, Frank Poole dryfuje w próżni, zamrożony i zapomniany. Niespodziewanie jednak zostaje odnaleziony i przywrócony...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes do góry nogami wywrócony – ebook
Richard Branson
Naprawiajmy wszystko na tym „”najpiękniejszym ze światów” nie dlatego, że nie ma innego wyjścia, ale również dlatego, że to życie i ten świat są wszystkim, co mamy. Bo nie ma planety B.” Richard Branson W sam raz na dzisiejsze czasy. Zachęca do bardziej etycznego podejścia do robienia interesów. „BusinessWeek” To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga irracjonalności – ebook
Dan Ariely
Dlaczego ból głowy nie ustępuje po zażyciu aspiryny o wartości jednego centa, ale znika bez śladu, kiedy weźmiemy aspirynę, która kosztuje pięćdziesiąt centów? Dlaczego przepuszczamy pieniądze na wystawny posiłek, ale wycinamy kupony, aby zaoszczędzić dwadzieścia pięć centów na puszce zupy? Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji życiowych, wydaje nam się, że dokonujemy mądrych, racjonalnych wyborów....Data dostępności:
Data publikacji:
To nie jest kraj dla pracowników – ebook
Rafał Woś
Dlaczego tak mało zarabiamy? Dlaczego tak wielu z nas czuje się wykorzystywanych przez swojego pracodawcę? Czy reguły polskiego rynku pracy można zmienić? Czy ta książka wywoła rewolucję?! Nowa książka znanego publicysty Rafała Wosia to opowieść o tym, co się stało z naszą pracą, co się z nią dzieje i wreszcie co się z nią stanie w przyszłości. Dlaczego w starym małżeństwie kapitału i pracy coraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt viralowy – ebook
Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...Data dostępności:
Data publikacji: