communication
Liczba pozycji: 153
Listening and Acouological Education – ebook
Małgorzata Przanowska
The book is devoted to the analysis of the complex phenomenon of listening, with its own specific dynamics. Listening, understood as a way of being in the world, requires an acouological education, in which the logic of creative participation calls for a being with others that is responsible, inspiring, tasteful and that overcomes “reductionisms” in a translational way. The publication is intended...Data dostępności:
Data publikacji:
Pamięć w ujęciu lingwistycznym – ebook
Waldemar Czachur
Zebrane w tomie artykuły polskich i niemieckich badaczy dokumentują obecny stan studiów nad pamięcią z perspektywy lingwistycznej, pokazując różnorodność podejść teoretycznych oraz metodycznych i stanowiąc tym samym próbę odpowiedzi na aktualne pytania o relacje między językiem a pamięcią. Autorzy podejmują refleksje teoretyczne oraz rozważania o charakterze empirycznym, prezentując różne spojrzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Business English – ebook
Elżbieta Jendrych
Podręcznik Business English powstał z myślą o tych, którzy dobrze znają język angielski ogólny i pragną rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie języka biznesowego. Poszczególne moduły tematyczne obejmują takie obszary jak m.in.: komunikacja w biznesie, zarządzanie, HR, marketing i reklama, finanse, logistyka oraz sprzedaż. Każdy z 10 modułów zawiera kilka krótkich tekstów , obszerny słowniczek...Data dostępności:
Data publikacji:
W świecie Porozumienia bez Przemocy. Praktyczne narzędzia do budowania więzi i komunikacji – ebook
Marshall B. Rosenberg
Oto najnowsza ksiazka twórcy Porozumienia bez Przemocy. Marshall B. ROSENBERG podsumowuje w niej swoje wieloletnie doswiadczenie w praktycznym zastosowaniu rewolucyjnej metody komunikacji. · Pokazuje, jak dotrzeć do sedna konfliktów i rozwiązywać je bez uzycia przemocy. · Podkresla znaczenie swiadomosci swoich potrzeb oraz umiejetnosci empatycznego rozumienia potrzeb innych ludzi. · Uczy znajdowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Język polski w medycynie – ebook
Magdalena Ławnicka-Borońska
Język polski w medycynie to publikacja adresowana do studentów anglojęzycznych studiujących medycynę w Polsce. Przeznaczona jest dla osób, które ukończyły kurs podstawowy języka polskiego. Głównym celem przewodnika jest przedstawienie terminologii medycznej i ułatwienie zastosowania jej w komunikacji z pacjentem. Książka ma przyjazny, klarowny układ z podziałem na 10 tematycznych rozdziałów. Student...Data dostępności:
Data publikacji:
Szanujący rodzice, szanujące dzieci. Jak zamienić rodzinne konflikty we współdziałanie? – ebook
Victoria Kindle Hodson Sura Hart
Książka Sury Hart i Victorii Kindle Hodson, doświadczonych trenerek Porozumienia bez Przemocy ( Nonviolent Communication – NVC), to pozycja dla rodziców gotowych zmieniać swój sposób myślenia, działania i słuchania. Jest ona świetnym wprowadzeniem do komunikacji empatycznej z dzieckiem, która pomaga w rozwiązywaniu konfliktów i wspiera współdziałanie wszystkich członków rodziny. Może stanowić pomoc...Data dostępności:
Data publikacji:
Pariah - poradnik do gry – ebook
Marcin "Siwy" Pietrak
Szczegółowy opis przejścia osadzonej w realiach science fiction gry akcji Pariah, dzięki któremu z łatwością poradzicie sobie jako rozbitek, na niegościnnej, więziennej planecie zwanej Ziemią. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -Modyfikacje broni -Solucja -Crash Site -Forest -Reservoir -Escape From Reservoir -Hot Pursuit -Communication Tower -Generator Room -Cross Roads -Train -Path To Anvil -Anvil...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Automation Revolution: Using the potential of Big Data – ebook
Grzegorz Błażewicz
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...Data dostępności:
New Media in higher education market – ebook
The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes as well for internal and external communication. The target audience of this book will be composed of researchers and professionals working in the higher education sector. Academic teachers, administra-tion...Data dostępności:
Rekiny biznesu w mediach: Sztuka tworzenia profilu publicznego – ebook
Aleksandra Ślifirska
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej...Data dostępności: