Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

czubaj

Liczba pozycji: 4
  • Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka
    TANIEJ 7 %

    Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka

    Michał Jan Lutostański  

    Michał Jan Lutostański – socjolog, doktor nauk społecznych i absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego działalność naukowa skupia się na młodzieży oraz muzyce. Pracownik instytutu badawczego TNS Polska, gdzie zajmuje się ilościowymi badaniami konsumenckimi. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Instytucja medialna przez pryzmat płci – książka
    TANIEJ 7 %

    Instytucja medialna przez pryzmat płci – książka

    Greta Gober  

    Wartość materiału zebranego przez Gretę Gober wynika nie tylko z konsekwentności i ukierunkowania badań, ale także z faktu, iż były one prowadzone w instytucji medialnej, do której nie jest łatwo przeniknąć. Jak się okazuje, fakt, że przedmiotem badania była polska telewizja publiczna, wcale nie ułatwiał autorce tego zadania. Zaprezentowane w książce analizy oraz obserwacje pokazują, iż struktura tej...

    Data dostępności:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Rap w służbie narodu – książka
    TANIEJ 7 %

    Rap w służbie narodu – książka

    Piotr Majewski  

    Rap w służbie narodu to opowieść o popnacjonalizmie w rytmach hip-hopu. Piotr Majewski ujmuje węzłowe problemy współczesności – powstające na styku kultury popularnej, władzy, przestrzeni symboli i bitew o tożsamość – w sposób intelektualnie frapujący, a zarazem atrakcyjny czytelniczo. prof. Mariusz Czubaj (…) Przyglądając się „tożsamościowemu” rapowi Piotr Majewski zdołał napisać książkę o najważniejszych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Filmy do zjedzenia – książka
    TANIEJ 7 %

    Filmy do zjedzenia – książka

    Aleksandra Drzał-Sierocka  

    Jeśli wyobrazić sobie trójkąt, którego wierzchołki wyznaczają pojęcia „Ameryka”, „kino” i „jedzenie”, to tematyka „Filmów do zjedzenia” wpisuje się w pole owego trójkąta. Interesują mnie zatem filmowe reprezentacje jedzenia jako integralna część amerykańskiej popkultury – zarówno w jej kulinarnym, jak i medialnym aspekcie. Innymi słowy, filmowe reprezentacje jedzenia pozwolą mi przyjrzeć się amerykańskiej...

    Data dostępności:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA