Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

dariusz

Liczba pozycji: 17
  • Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook

    Dariusz Rosiak  

    Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • NowośćBestsellerCENA NEXTO

    Fakty po Mitach – e-wydanie – 12/2024

    Ogólnopolski tygodnik opinii zrodzony z marzenia o normalności. Różnią nas sympatie polityczne i stosunek do wiary, łączy zaś wizja Polski: kraju równego traktowania obywateli i - co najważniejsze - państwa świeckiego. Sprzeciwiamy się klerykalizacji życia społecznego i domagamy oddzielenia Państwa od Kościoła. Piszą dla nas m.in.: prof. Joanna Senyszyn, prof.Joanna Hańderek, Piotr Gadzinowski, Krzysztof...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,59 zł 7,99 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Fakty po Mitach – e-wydanie – 11/2024

    Ogólnopolski tygodnik opinii zrodzony z marzenia o normalności. Różnią nas sympatie polityczne i stosunek do wiary, łączy zaś wizja Polski: kraju równego traktowania obywateli i - co najważniejsze - państwa świeckiego. Sprzeciwiamy się klerykalizacji życia społecznego i domagamy oddzielenia Państwa od Kościoła. Piszą dla nas m.in.: prof. Joanna Senyszyn, prof.Joanna Hańderek, Piotr Gadzinowski, Krzysztof...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,59 zł 7,99 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Fakt - Wydanie Specjalne – eprasa – 1/2019

    - Dopiero o północy mama Dawida udała się na policję i zgłosiła zaginięcie syna. Dlaczego nie zareagowała wcześniej? - pyta Dariusz Loranty, były policjant, ekspert-negocjator. Już 10 dni minęło od zniknięcia pięciolatka z Grodziska Mazowieckiego. Policja twierdzi, że szuka chłopca, a fakty jasno wskazują na to, że spodziewa znaleźć się jego zwłoki. Dlaczego śledczy i znajomi rodziny Ż. ukrywają prawdę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,42 zł 1,50 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    ZNAK 804 05/2022. Tu mówi Ukraina – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Raport z oblężonego kraju Jakimi słowami opisuje się wojnę? Ukraińscy pisarze i pisarki, których poprosiliśmy o relacje z kraju, sięgają po różne pojęcia. Piszą o strachu, cierpieniu, nienawiści, śmierci. Ale także o odwadze, wdzięczności, miłości. I co może zaskakujące: o poczuciu winy i wstydzie – towarzyszącym uchodźcom opuszczającym swoje państwo, tym, którzy zostali, ale nie uczestniczą bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,14 zł 16,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Roman Kawszyn   Adam Szaran  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    ZNAK 802 03/2022. Rebecca Solnit. Głos oporu i nadziei – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Rebecca Solnit. Głos oporu i nadziei Książki Rebekki Solnit to lektury obowiązkowe: rezonujące z przeżywanym czasem i potrzebami czytelników. Nadzieja w mroku należała do najważniejszych tytułów ostatnich lat. Zarówno dodawała otuchy, jak i dostarczała przykładów, że drobne działania mogą zainicjować wielkie zmiany. Termin „panjaśnianie”, nazywający doświadczenia wielu kobiet bezpodstawnie pouczanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,14 zł 16,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 17

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA