dyskursu
Liczba pozycji: 5
Literatura i maszyna – książka
Maciej Wróblewski
Książka Literatura i maszyna to rezultat kilkuletnich badań relacji między człowiekiem a urządzeniem, które od momentu rewolucji przemysłowej wyraźnie determinuje nasze zachowanie, nie wyłączając procesu twórczego. Rozważam w związku z tym kilka mniej lub bardziej szczegółowych problemów, uporządkowanych wokół trzech tematów: dyskursu maszynowego, dyskursu o maszynie i dyskursu maszyną. Pierwszy omawiam...Data dostępności:
Cena: 33,48 zł
36,00 złBezpieczeństwo energetyczne Tom 2 – książka
Wyniki badań naukowych, które przedostają się do dyskursu publicznego na temat bezpieczeństwa energetycznego, przedstawiane są selektywnie w zależności od koniunkturalnych potrzeb. Nierzadko prezentowane fragmentarycznie, bez kontekstu, w jakim usadowione były w oryginale, stały się bezwartościowym produktem politycznego marketingu.Data dostępności:
Cena: 44,92 zł
48,30 złEnergetyka - szanse, wyzwania i zagrożenia – książka
Energetyka - szanse, zagrożenia, wyzwania to czwarty już tom cyklu "Bezpieczeństwo energetyczne - rynki surowców i energii". Zgodnie z naturą badań naukowych pozostaje kontynuacją poprzednich wydań. Zachowana została formuła edycyjna opublikowanych tekstów oraz niektóre bloki tematyczne. W treści nie brak zatem zagadnień, które poruszane były już we wcześniejszych edycjach. Przestrzeń poszukiwań badawczych...Data dostępności:
Cena: 39,06 zł
42,00 złŻycie w krzemowej klatce – książka
Maciej Ożóg
W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...Data dostępności:
Cena: 43,62 zł
46,90 złKultura danych Algorytmy wzmacniające uwagę – książka
Karol Piekarski
Publikacja opisuje problem przeciążenia informacyjnego i wyłaniające się w Sieci strategie zarządzania danymi. Tworzą one nowy model percepcji, tzw. percepcję ambientową, ułatwiającą poruszanie się w usieciowionym środowisku informacyjnym. Szczegółowej analizie poddano m.in. wizualizację danych, personalizację treści, kuratorstwo sieciowe, dziennikarstwo danych, zjawisko big data czy język wizualny...Data dostępności:
Cena: 37,20 zł
40,00 zł