Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-commerce

Liczba pozycji: 36
  • TANIEJ 7 %

    Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook

    Michał Rudnicki  

    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy – ebook

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Usługi hotelarskie w Groupon – książka
    TANIEJ 7 %

    Usługi hotelarskie w Groupon – książka

    Michał Rudnicki  

    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • E-marketing – książka
    TANIEJ 7 %

    E-marketing – książka

    Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • PHP 7 MySQL 8 i Maria DB Praktyczny podręcznik – książka
    TANIEJ 7 %

    PHP 7 MySQL 8 i Maria DB Praktyczny podręcznik – książka

    Adrian W. West   Steve Prettyman  

    Buduj interaktywne strony internetowe oparte na bazach danych, korzystając z PHP 7, MySQL 8 i MariaDB. Celem tej książki jest jak najszybsze wdrożenie czytelnika w rzeczywiste aplikacje. Autorzy odchodzą od podejścia stosowanego w klasycznych podręcznikach i zamiast opisu poszczególnych fragmentów kodu, przedstawiają pełne, praktyczne projekty, oparte na bazie danych MySQL/MariaDB wbudowane w rzeczywiste...

    Data dostępności:

    Cena: 110,67 zł 119,00 zł

    Więcej

  • Don't Be Evil – książka
    TANIEJ 7 %

    Don't Be Evil – książka

    Rana Foroohar  

    The award-winning Financial Times columnist exposes the threat that Big Tech poses to our democracies, our economies and ourselves 'Powerful' Sunday Times Google and Facebook receive 90% of the world's news advertising spend. Amazon takes half of all e-commerce in the US. Google and Apple operating systems run on all but 1% of cell phones globally. And 80% of corporate wealth is now held by 10% of...

    Data dostępności:

    Cena: 49,29 zł 53,00 zł

    Więcej

  • TypeScript Od początkującego do profesjonalisty – książka
    TANIEJ 7 %

    TypeScript Od początkującego do profesjonalisty – książka

    Adam Freeman  

    JavaScript dojrzał i stał się pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu, jednak uzyskiwanie naprawdę dobrych efektów wymaga sporych umiejętności. Z tego powodu warto zainteresować się TypeScriptem, który w porównaniu z JavaScriptem o wiele lepiej spisuje się jako język programowania profesjonalnych aplikacji internetowych. Ich projektant,...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • WordPress Tworzenie aplikacji internetowych – książka
    TANIEJ 7 %

    WordPress Tworzenie aplikacji internetowych – książka

    Brian Messenlehner   Jason Coleman  

    WordPress, platformę przeznaczoną do tworzenia blogów, obsłuży nawet osoba niemająca pojęcia o programowaniu. Dziś jednak jest on czymś znacznie więcej niż systemem do zarządzania treścią. Kto zna PHP, HTML, CSS i JavaScript, może wykorzystać tę platformę do projektowania wydajnych, skalowalnych, bezpiecznych i elastycznych aplikacji internetowych oraz mobilnych, a także usług sieciowych. Wystarczy...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • React 16 Framework dla profesjonalistów – książka
    TANIEJ 7 %

    React 16 Framework dla profesjonalistów – książka

    Adam Freeman  

    W ostatnich latach JavaScript stał się pełnoprawnym i pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu. Uzyskanie dobrych efektów wymaga jednak od programisty sporych umiejętności. Wyjątkowo przydatnym rozwiązaniem okazują się frameworki, które ułatwiają pisanie nawet bardzo złożonych aplikacji. Na szczególną uwagę zasługuje React - popularny...

    Data dostępności:

    Cena: 110,67 zł 119,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz – ebook

    Aleksandra Wędrychowska-Karpińska   Agnieszka Wiercińska-Krużewska   Agata Zawłocka-Turno   Aleksander Stawicki   Tomasz Feliszewski   Andrzej Wierciński   Paulina Komorowska   Mateusz Błachucki   Tomasz Kwieciński   Wojciech Kulczyk   Jarosław Krüger   Edward Stawicki   Marek Radwański   Anna Witkowska   Emilia Wardęga   Bartosz Turno   Marek Prętki   Jerzy Baehr  

    Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, jak i w administracji państwowej - postawili sobie za cel przystępne i jasne wyłożenie wszystkich kluczowych zagadnień, kompleksowo i wyczerpująco omawiając m.in....

    Data dostępności:

    Cena: 213,57 zł 229,64 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 36

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA