Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ewentualnych

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek mieszkań na wynajem – ebook

    Sławek Muturi   Robert Zduńczyk  

    Wszystkim właścicielom chodzi o to, aby osoba, która ma zamieszkać w ich mieszkaniu czy domu dbała o nie, płaciła na czas, traktowała sąsiadów z respektem i nie absorbowała nadmiernie czasu. Marzą o idealnym najemcy. Zamiast marzyć powinni weryfikować potencjalnych najemców. Dziś wielu właścicieli oddaje swoje mieszkanie pierwszej osobie, która zaakceptuje wysokość czynszu. A to bardzo ryzykowne. Oddajesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Inwestycje finansowe (wyd. II zmienione i uzupełnione) – ebook

    Katarzyna Perez  

    Rynek finansowy jest miejscem podlegającym nieustannym przeobrażeniom, na którym niemal każdego dnia pojawiają się nowe produkty, pozwalające na dokonywanie potencjalnie dochodowych inwestycji finansowych. Niniejsza książka stanowi rezultat indywidualnych oraz zespołowych dociekań na­ukowych, a także doświadczeń praktyków rynku finansowego, których celem jest ukazanie najnowszych instrumentów finansowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sprzedaz, marketing, biznes – ebook

    Zbigniew Berent  

    „Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA