gazeta małych i średnich przedsiębiorstw e-prenumerata
Liczba pozycji: 74
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 2/2021
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 1/2021
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw – książka
Stanisław Ślusarczyk
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania...Data dostępności:
Cena: 27,81 zł
29,90 złGazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 3/2021
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – ebook
Anna Skowronek-Mielczarek
Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...Data dostępności:
Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – ebook
Barbara Bartkowiak
Książka „Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce" ma na celu: - ukazanie praktycznych doświadczeń i rozwiązań działalności funduszy pożyczkowych i poręczeniowych wraz z oceną ich oddziaływania na funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, - charakterystykę na tym tle modelu systemu funduszy pożyczkowych i poręczeniowych dla MSP...Data dostępności:
Europeizacja małych i średnich przedsiębiorstw – książka
Krzysztof Wach
Problematyka małych i średnich przedsiębiorstw w literaturze ekonomicznej w kontekście ich umiędzynarodowienia zajmuje względnie niewiele miejsca. W związku z tym książkę dr K. Wacha należy powitać jako jedno z pionierskich opracowań tematu, szczególnie w polskiej naukowej literaturze ekonomicznej i jako pierwsze tak kompleksowo ujmujące badane zjawisko. Z recenzji prof. dr hab. Jana RymarczykaData dostępności:
Cena: 45,57 zł
49,00 złWpływ otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Robert Wolański
Prezentowana rozprawa przedstawia badania poświęcone oddziaływaniu otoczenia finansowego na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród elementów tego otoczenia analizą objęto głównie ich trzy rodzaje: obciążenia publicznoprawne, które uszczuplają środki własne przedsiębiorstwa, np. podatki, składki z tytułu ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, instrumenty zabezpieczające...Data dostępności:
Data publikacji:
Luka finansowa w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – książka
Aneta Karina Bernat
Książka stanowi uzupełnienie ogólnodostępnej literatury dotyczącej możliwości wyboru źródeł kapitału oraz form finansowania przedsiębiorstw. Jako cel niniejszej pracy przyjęto identyfikację i ocenę wielkości luki finansowej w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie świętokrzyskim. Udowodniono tezę: w przedsiębiorstwach sektora MŚP istnieje luka finansowa w zakresie finansowania...Data dostępności:
Cena: 57,66 zł
62,00 zł