Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

gazeta małych i średnich przedsiębiorstw pdf

Liczba pozycji: 61
  • Nowość

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 6/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 4/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 3/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – książka
    TANIEJ 5 %

    Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – książka

    Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...

    Cena: 53,20 zł 56,00 zł

    Więcej

  • LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 5 %

    LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Piotr Grudowski   Ewa Leseure  

    Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju, przedstawiając jednocześnie przykłady dobrych praktyk stosowanych z powodzeniem w przedsiębiorstwach francuskich.

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 5 %

    Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Marika Świeszczak  

    W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzani e innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w przypadku małych i średnich podmiotów wdrażanie nowych rozwiązań jest nierzadko warunkiem na ich przetrwanie. O skali prowadzonej działalności innowacyjnej...

    Cena: 46,41 zł 48,85 zł

    Więcej

  • Powiązania kooperacyjne oraz ich wpływ na rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Powiązania kooperacyjne oraz ich wpływ na rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – książka

    Aneta Ejsmont  

    Próba pomiaru intensywności regionalnych, krajowych i międzynarodowych powiązań kooperacyjnych występujących między różnej wielkości przedsiębiorstwami w kontekście rozwoju sektora MŚP oraz przeprowadzone w tym celu badania pozwoliły określić, jak istotna staje się kooperacja w rozwoju przedsiębiorstw, które prowadząc swoją działalność gospodarczą, borykają się na co dzień z wieloma trudnościami natury...

    Cena: 104,50 zł 110,00 zł

    Więcej

  • Inwestycje rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 5 %

    Inwestycje rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Urban Pauli  

    Dynamiczne zmiany występujące na rynkach powodują, że zarządzanie firmami z sektora MŚP jest w wielu przypadkach procesem ciągłego dostosowywania się do nowych warunków funkcjonowania i pokonywaniem pojawiających się zagrożeń. Osiągnięcie sukcesu w takiej sytuacji jest uwarunkowane odpowiednim wykorzystaniem dostępnych zasobów i podejmowaniem trafnych decyzji przez menedżerów. Głównym celem książki...

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data publikacji:

    Cena: 23,65 zł 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 61

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA