gry
Liczba pozycji: 94
Koniec gry – audiobook
Anna Onichimowska
Alek ma siedemnaście lat i powoli zaczyna się usamodzielniać. Niedawno podjął dorywczą pracę u znanego reżysera teatralnego, wyjechał do Londynu, by dorobić. Ma kochającą dziewczynę. Z pozoru niczego mu nie brakuje. Chłopak jednak powoli zdaje sobie sprawę, że nie jest ze sobą do końca szczery. Zaczyna zauważać, że interesują go mężczyźni. Jak powie o tym rodzinie, przyjaciołom i dziewczynie, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry wideo jako medium komunikacji: Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy – ebook
Joanna Sikorska
Książka Gry wideo jako medium komunikacji. Sposoby i wymiary komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej graczy prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier wideo jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej...Data dostępności:
Wróć do gry. Jak psychologia sportu pomoże ci dać z siebie wszystko w kluczowych momentach – ebook
Dr. Dana Sinclair
"Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić do życiowych wyzwań i rozwoju kariery? Poznaj techniki, które pomagają wybitnym sportowcom i bądź najlepszą wersją siebie w najtrudniejszych chwilach. Jeśli nie potrafisz w pełni wykorzystać swoich możliwości i nie wiesz, jak temu zaradzić, skorzystaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry komputerowe: ryzykowna dwunasta muza? Identyfikacja psychologicznych aspektów problemowego grania – ebook
Piotr Grajewski
Publikacja jest wprowadzeniem w problematykę gier komputerowych. Autor tłumaczy podstawowe różnice między platformami oraz gatunkami gier, opisuje profil polskiego gracza i główne założenia e-sportu, czyli rywalizacji profesjonalnych graczy w wirtualnych rozgrywkach, rolę branży gier w gospodarce oraz pozytywne i negatywne konsekwencje grania. Jako psycholog zajmujący się uzależnieniami behawioralnymi...Data dostępności:
GRAMY LITERAMI – ebook
Tadeusz Wolak Józef Pacuła
Poradnik Gramy literami to pozycja przydatna w edukacji muzycznej. Może być wykorzystany przez różnych odbiorców: dzieci, rodziców czy nauczycieli. Jego czytelna, bogata i bardzo atrakcyjna graficznie forma (ilustracje poszczególnych problemów, rysunki dziecięce, fotografie) będzie pomocna dla tych osób, dla których tradycyjna nauka gry na instrumencie jest szczególnie trudna i mało dostępna.Data dostępności:
Muzykowanie: metodą cyfrowo literową z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim – ebook
Tadeusz Wolak
Cyfrowo-literowa notacja muzyczna (cylinomuz) powstawała przez wiele lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie. Wyrosła z potrzeby gry na instrumentach i ciekawości niepełnosprawnych dzieci. Dotychczasowe i zalecane metody muzykowania (oparte na nutach) są mało skuteczne. Na drodze do łatwiejszego i skutecznego sposobu gry na instrumentach znajdowały się litery – jako znaki pisma oraz jako...Data dostępności:
W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich – ebook
Eric Berne
Patrz, co przez ciebie zrobiłem! Dlaczego nie…? – Tak, ale… Ja tylko próbuję ci pomóc! Będziecie jeszcze dumni, że mnie znacie! Książka Erica Berne’a ukazała się po raz pierwszy sześćdziesiąt lat temu. Mimo upływu czasu jej popularność w Polsce i na świecie nie zmalała. Tysiące Czytelników sięgają po ten tekst, by przyjrzeć się społecznym grom, w których uczestniczymy każdego dnia, nie zdając...Data dostępności:
Moja pierwsza mitologia. Księga I – audiobook
Katarzyna Marciniak
"Moja pierwsza mitologia" odkryje przed tobą starożytną magię greckich i rzymskich mitów, a także związanych z nimi wyrażeń i zwrotów do dziś używanych w języku polskim. Spotkasz tu maleńkiego Zeusa w kozim żłobku, Heraklesa na lekcji matematyki, wielu innych bogów i herosów, a także całe stada mówiących zwierząt. Apollo i telefon komórkowy? Hydra i gry komputerowe? Tak! Wystarczy odrobina wyobraźni,...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebezpieczna zabawa – audiobook
Daniel Zimakoff
Noah i Carl nie mogą grać w gry komputerowe. Muszą iść na dwór i się bawić, mimo że na zewnątrz jest zimno. Ale co mają tam robić? W końcu Carl wpada na pomysł. Bardzo niebezpieczny pomysł. I oczywiście wszystko idzie nie tak jak powinno. W lesie wybucha pożar! Czy chłopcy zdobędą się na odwagę, żeby poprosić o pomoc zgorzkniałego, starego mężczyznę z wielkim, przerażającym psem? Niezwykle ciekawa...Data dostępności:
Data publikacji:
FC Mezzi 5 - Dziewięć na dziewięciu – audiobook
Daniel Zimakoff
FC Mezzi rozpoczyna nowy sezon, w którym zmieniają się reguły gry. Od teraz będą grać w dziewiątkę, na większym boisku, i w dodatku z uwzględnieniem pozycji spalonej! Drużyna ma już teraz własny dom klubowy. Janek jest zakochany w Uli, a ona zdaje sięodwzajemniać jego uczucia. Czy zostaną pierwszą w klasie parą? Jednak gdy Janek dowiaduje się, że istnieje możliwość, że dziewczyny zrezygnują z grania...Data dostępności:
Data publikacji: