Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

harvard business

Liczba pozycji: 49
  • Harvard Business Review Podręcznik przedsiębiorcy – książka
    TANIEJ 5 %

    Harvard Business Review Podręcznik przedsiębiorcy – książka

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy,...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Harvard Business Review Podręcznik menedżera – książka
    TANIEJ 5 %

    Harvard Business Review Podręcznik menedżera – książka

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 5 %

    Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka

    Business Review Harvard  

    Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Szczęście Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 5 %

    Szczęście Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka

    Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele! Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Przywództwo w erze cyfrowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Przywództwo w erze cyfrowej – książka

    Paweł Korzyński  

    Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługuje omówiona w książce teoria ograniczonego przywództwa, zgodnie z którą liderzy muszą się zmierzyć z wieloma ograniczeniami....

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Szkoła Liderów – książka
    TANIEJ 5 %

    Szkoła Liderów – książka

    Philip Delves Broughton  

    Ta książka opowiada o dwóch latach życia w najważniejszej na świecie szkole biznesu, określanej przez jej adeptów jako „kuźnia kapitalizmu”. Dziennikarz Phillip Delves Broughton – narrator – postanawia porzucić dotychczasową karierę dziennikarza newsowego, poszerzyć swoje horyzonty i zyskać wiedzę o funkcjonowaniu biznesu. Przyjeżdża na studia MBA do Harvard Business School, gdzie codziennie od rana...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces – audiobook

    Richard Bandler   Alessio Roberti   Owen Fitzpatrick  

    Wyobraź sobie, że zamiast czytać książki z zakresu NLP, możesz wziąć udział w seminarium prowadzonym przez samego Richarda Bandlera! Ta-dam! Twoje życzenie stało się faktem! To jedyna książka na rynku, która daje Ci taką możliwość. Zamiast tradycyjnego poradnika otrzymujesz niepowtarzalną okazję uczestnictwa w warsztatach prowadzonych przez guru NLP. W ten sposób możesz dużo łatwiej i szybciej opanować...

    Data publikacji:

    Cena: 23,65 zł 24,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 5 %

    Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów – ebook

    Clayton Christensen   Taddy Hall   David Duncan   Karen Dillon  

    Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie...

    Data publikacji:

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Siła małych celów – książka
    TANIEJ 5 %

    Siła małych celów – książka

    Tom O'Neil  

    Jeżeli nienawidzicie swojej pracy, tkwicie w związku, z którego uleciała już dawna magia, albo walczycie ze zbędnymi kilogramami, Tom O’Neil podpowiada, co zrobić, aby odnieść sukces za pomocą Zasady Jednego Procenta. Przykłady z życia wzięte, proste zadania do wykonania oraz 30-dniowy, starannie ułożony program. Wystarczy spróbować, a Zasada Jednego Procenta przeniknie na stałe do waszego sposobu...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Zasady strategii – książka
    TANIEJ 5 %

    Zasady strategii – książka

    David Yoffie   Michael Cusumano  

    Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard...

    Cena: 42,65 zł 44,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA