Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

harvard business

Liczba pozycji: 60
  • Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 7 %

    Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka

    Business Review Harvard  

    Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Szkoła Liderów – książka
    TANIEJ 7 %

    Szkoła Liderów – książka

    Philip Delves Broughton  

    Ta książka opowiada o dwóch latach życia w najważniejszej na świecie szkole biznesu, określanej przez jej adeptów jako „kuźnia kapitalizmu”. Dziennikarz Phillip Delves Broughton – narrator – postanawia porzucić dotychczasową karierę dziennikarza newsowego, poszerzyć swoje horyzonty i zyskać wiedzę o funkcjonowaniu biznesu. Przyjeżdża na studia MBA do Harvard Business School, gdzie codziennie od rana...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces – audiobook

    Richard Bandler   Alessio Roberti   Owen Fitzpatrick  

    Wyobraź sobie, że zamiast czytać książki z zakresu NLP, możesz wziąć udział w seminarium prowadzonym przez samego Richarda Bandlera! Ta-dam! Twoje życzenie stało się faktem! To jedyna książka na rynku, która daje Ci taką możliwość. Zamiast tradycyjnego poradnika otrzymujesz niepowtarzalną okazję uczestnictwa w warsztatach prowadzonych przez guru NLP. W ten sposób możesz dużo łatwiej i szybciej opanować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,16 zł 24,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 7 %

    Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów – ebook

    Clayton Christensen   Taddy Hall   David Duncan   Karen Dillon  

    Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zasady strategii – książka
    TANIEJ 7 %

    Zasady strategii – książka

    David Yoffie   Michael Cusumano  

    Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Metoda Lean Startup – książka
    TANIEJ 7 %

    Metoda Lean Startup – książka

    Eric Ries  

    Bestseller na liście "New York Timesa" Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • The Communication Book – książka
    TANIEJ 7 %

    The Communication Book – książka

    Roman Tschäppeler   Mi Krogerus  

    The authors of the international bestseller The Decision Book teach us how to communicate better at work and in everyday life The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschappeler have tested the 44 most important communication theories - from Aristotle's thoughts on presenting through Proust on asking questions to the Harvard Negotiation Project - for their practicality in daily...

    Data dostępności:

    Cena: 38,08 zł 40,95 zł

    Więcej

  • Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym – książka

    Ewa Miklaszewska  

    Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i szczególnie ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, że działalność międzynarodowa banków jest trudna do monitorowania i zarządzania. Stąd w okresie pokryzysowym nastąpił pewien odwrót od strategii globalnej na rynku bankowym. W bankowości europejskiej działania i plany strategiczne banków...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Zwinny talent. Dziewięć kluczowych zasad wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany – ebook

    Ralf Knegtmans  

    Pierwsza na polskim rynku książka, która mówi, jak krok po kroku przeprowadzić proces skutecznej rekrutacji pracownika. Uznany na całym świecie ekspert HR odkrywa tajemnice swojego warsztatu. Jeśli chcesz zatrudnić (i zatrzymać!) w swojej firmie ludzi, którzy poradzą sobie w tych trudnych i pełnych gwałtownych zmian czasach, ta książka powie Ci, jak to zrobić. Świat zmienia się w zawrotnym tempie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Firma bez strachu – ebook

    Amy C. Edmondson  

    Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 60

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA