Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

instrumenty

Liczba pozycji: 119
  • TANIEJ 5 %

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Cena: 55,96 zł 58,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • All the Light We Cannot See – książka
    TANIEJ 5 %

    All the Light We Cannot See – książka

    Anthony Doerr  

    Marie-Laure lives with her father in Paris near the Museum of Natural History, where he works as the master of its thousands of locks. When she is six, Marie-Laure goes blind and her father builds a perfect miniature of their neighborhood so she can memorize it by touch and navigate her way home. When she is twelve, the Nazis occupy Paris and father and daughter flee to the walled citadel of Saint-Malo,...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Legiony - droga do legendy – książka
    TANIEJ 5 %

    Legiony - droga do legendy – książka

    Marek A. Koprowski  

    Bogate dzieje Legionów Polskich opisane głosami wszystkich, którzy wnieśli istotny wkład w dzieło odzyskania niepodległości Tom Tworzyli Wojsko Polskie opiera się, podobnie jak poprzednie, na wspomnieniach, relacjach oraz dokumentach powstałych w latach 1917–1918. Autor ponownie udziela głosu zarówno piłsudczykom, jak i zwolennikom innych orientacji politycznych. W swym opracowaniu Koprowski ukazuje...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Cena: 42,98 zł 45,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Bruce Lee – książka
    TANIEJ 5 %

    Bruce Lee – książka

    Bruce Lee was instrumental in the global popularity of martial arts, and he is still the most famous martial artist in the world, some 40 years after his death in 1973. He appears in video games, he has ranges of branded clothing and other goods, and his movies are constantly being re-issued to audiences hungry for more. But Bruce was a man of action in all aspects of his life. Before he made a name...

    Cena: 122,55 zł 129,00 zł

    Więcej

  • W moim znaku Waga – książka
    TANIEJ 5 %

    W moim znaku Waga – książka

    Andrzej Sikorowski  

    Długo wyczekiwana autobiografia lidera grupy Pod Budą Nie spodziewajcie się fabularnej konsekwencji ani dyscypliny opowiadania. Wraz ze znanym autorem tekstów, kompozytorem i gitarzystą Andrzejem Sikorowskim udajemy się w podróż po jego życiu i twórczości, a wstępem lub puentą każdej opowieści jest tekst piosenki. Lider grupy Pod Budą, autor słynnych przebojów takich jak Bardzo smutna piosenka retro,...

    Cena: 42,65 zł 44,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Ewolucja zarządzania. Dyktat struktury, strategii i kultury – ebook

    Jolanta Bieńkowska   Czesław Sikorski  

    Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja...

    Cena: 16,58 zł 17,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne – ebook

    Aleksandra Pieloch-Babiarz   Artur Sajnóg  

    Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Treść książki dotyczy merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym...

    Cena: 21,80 zł 22,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Chopins Piano – książka
    TANIEJ 5 %

    Chopins Piano – książka

    Paul Kildea  

    In November 1838 Frédéric Chopin, George Sand and her two children sailed to Majorca to escape the Parisian winter. They settled in an abandoned monastery at Valldemossa in the mountains above Palma, where Chopin finished what would eventually be recognised as one of the great and revolutionary works of musical Romanticism - his 24 Preludes. There was scarcely a decent piano on the island (these were...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 119

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA