Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

instytut książki

Liczba pozycji: 127
  • TANIEJ 7 %

    Marketing w twojej firmie – ebook

    Norbert Oruba  

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Kanon medycyny chińskiej Żółtego Cesarza – ebook

    Maoshing Ni  

    Neijing ( Kanon medycyny wewnętrznej ) to jedno z najważniejszych klasycznych dzieł taoizmu oraz czołowy traktat medyczny tradycyjnej medycyny chińskiej. Jego autorstwo przypisuje się Żółtemu Cesarzowi, Huang Di, który panował w trzecim tysiącleciu p.n.e. Traktat napisany jest w formie dialogu między Huang Di i jego ministrami. Zawiera bogactwo wiadomości z zakresu etiologii, fizjologii, diagnozy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,31 zł 79,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Nowoczesne zasady odżywiania – ebook

    T. Colin Campbell   Thomas M. Campbell  

    W swojej książce Campbell, który ma za sobą 40 lat bycia biochemikiem żywienia, przywołuje i interpretuje wyniki największego na świecie badania dotyczącego odżywiania, jakie kiedykolwiek przeprowadzono – autor przeanalizował dietę 6,5 tysiąca osób w 65 chińskich i tajskich prowincjach. Następnie porównuje opartą głównie na roślinach dietę badanych osób z bogatą w mięso i nabiał dietą Zachodu. Campbell...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Marksizm. Krytyka – ebook

    Ludwig von Mises   Murray Newton Rothbard   Eugen von Bohm-Bawerk  

    Książka Marksizm. Krytyka zbiera w jednym tomie interpretację i krytykę myśli marksistowskiej z perspektywy ekonomii, filozofii i historii idei. Zasadniczą część książki stanowią trzy eseje nieżyjących już ekonomistów reprezentujących trzy pokolenia austriackiej szkoły ekonomii. W tekście Karol Marks i koniec jego systemu z 1896 roku Eugen von Böhm-Bawerk analizuje sprzeczności w Marksowskim systemie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,60 zł 20,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Transformacja energetyczna i klimatyczna - wybrane dylematy i rekomendacje – ebook

    Alojzy Z. Nowak   Michał Kurtyka   Grzegorz Tchorek  

    Cenna i oryginalna pozycja naukowa poruszająca ważne i aktualne tematy, współtworzona przez wybitnych specjalistów, praktyków i decydentów, którzy podjęli się próby analizy wyzwań, przed jakimi stoi współczesna cywilizacja, w celu ograniczenia negatywnych skutków zmian klimatu. Skomplikowana tematyka przedstawiona jest w sposób przystępny dla Czytelnika, może stanowić materiał poznawczy dla studentów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,50 zł 48,93 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Wolność albo śmierć. Polscy filhelleni i powstanie greckie 1821 – ebook

    Małgorzata Borowska   Maria Kalinowska   Milena Chilińska  

    Publikacja wyznacza nowe drogi badań nad polskim filhellenizmem, przede wszystkim w dwóch obszarach: ustalenia pełnej wiedzy o Polakach wspierających walki greckie oraz recepcji powstania greckiego w prasie polskiej. Artykuły wybitnych znawców tematu stanowią wprowadzenie do problematyki polskiego filhellenizmu, a także rozwijają zagadnienia związane z odtworzeniem życiorysów polskich uczestników powstania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,88 zł 20,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 127

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA