joe
Liczba pozycji: 9
Day trading – ebook
Joe Ross
„Day trading” to esencja doświadczenia Joe Rossa, które było przez niego zdobywane w przeciągu pięciu ostatnich dekad na międzynarodowych rynkach finansowych. Mimo że książka koncentruje się na day tradingu, to jednak dostarcza narzędzi i koncepcji, które z powodzeniem można wykorzystywać również w inwestowaniu pozycyjnym. Joe Ross przedstawia stosowane przez siebie sygnały pierwszego, drugiego i...Data dostępności:
Data publikacji:
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz – ebook
Joe Girard Stanley H. Brown
Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz – ebook
Michael Crom Joe Hart
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda. ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek. Nowoczesne techniki wsparte doświadczeniem Dale Carnegie Training. Chcesz być najlepszą wersją siebie, odnosić sukcesy w biznesie i życiu osobistym, ale nie wiesz jak? Jedno jest pewne: nikt tego za ciebie nie zrobi. To TY musisz przejąć kontrolę. W tym praktycznym i...Data dostępności:
Data publikacji:
Będzie bolało – ebook
Adam Kay
Witaj w świecie 97-godzinnych tygodni pracy. W świecie decyzji, od których zależy życie. W świecie nieustannego tsunami płynów ustrojowych. W świecie, w którym dziennie zarabiasz mniej niż szpitalny parkometr. Pożegnaj się więc z bliskimi i przyjaciółmi… …i witaj w świecie lekarza stażysty! Spisywana potajemnie po niekończących się dyżurach, bezsennych nocach i przepracowanych weekendach...Data dostępności:
Data publikacji:
Amerykański reset – ebook
Eliza Sarnacka-Mahoney
Otwarcie na świat, możliwe dzięki internetowi, odarło Amerykanów ze złudzeń, że ich ojczyzna pozostaje najlepszym miejscem do życia, pracy i spełniania marzeń (brak podstawowych praw: powszechnego urlopu macierzyńskiego i zdrowotnego, astronomiczne koszty edukacji, spadający gwałtownie poziom życia i zarobków). Nadchodzi wielki reset, który może przybrać nawet formę rozpadu Ameryki na nowe, niezależne...Data dostępności:
Data publikacji:
O mojej córce – audiobook
Kim Hye-jin
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na kilkanaście języków. Wprost z Korei Południowej. Dobrze zbudowana opowieść, która według mnie zawiera wszystko to, co ważne jest w powieściach – ładunek emocjonalny, dobrze ukazane relacje między bohaterami oraz zachodzące w nich zmiany. Pozycja, która bardzo przypadła mi do gustu i zdecydowanie ląduje w mojej topce tego roku. [sztukater.pl] Minimalistyczna,...Data dostępności:
Prawa sukcesu. Tom I i Tom II – ebook
Napoleon Hill
Pierwsze PRAWO SUKCESU, „Supermysł”, pokaże Ci podwaliny nowego sposobu myślenia i działania. Poznasz prawo psychologii mówiące o umyśle rozwiniętym dzięki harmonijnej współpracy dwojga lub więcej ludzi, którym równie silnie na sercu leży powodzenie w każdym obranym przedsięwzięciu. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza stwierdzenie „zorganizowany wysiłek źródłem wszelkiej siły”. Drugie PRAWO SUKCESU,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie Publiczne nr 2(8)/2009 – ebook
ISSN 1898-3529 W numerze [Contents]: Piotr Sztompka : Przestrzeń życia codziennego [Space of Everyday Life]. s. 5–30. Rafał Sułkowski : Ocena wsparcia MSP przez fundusze poręczeniowe i pożyczkowe [An Evaluation of the Assistance Offered by Guarantee and Loan Funds to SMEs], s. 31–44. Artykuł jest próbą analizy skuteczności funkcjonowania funduszy poręczeniowych i pożyczkowych działających w Polsce...Data dostępności:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: