Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

joe

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz – ebook

    Joe Girard   Stanley H. Brown  

    Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Amerykański reset – ebook

    Eliza Sarnacka-Mahoney  

    Otwarcie na świat, możliwe dzięki internetowi, odarło Amerykanów ze złudzeń, że ich ojczyzna pozostaje najlepszym miejscem do życia, pracy i spełniania marzeń (brak podstawowych praw: powszechnego urlopu macierzyńskiego i zdrowotnego, astronomiczne koszty edukacji, spadający gwałtownie poziom życia i zarobków). Nadchodzi wielki reset, który może przybrać nawet formę rozpadu Ameryki na nowe, niezależne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Prawa sukcesu. Tom I i Tom II – ebook

    Napoleon Hill  

    Pierwsze PRAWO SUKCESU, „Supermysł”, pokaże Ci podwaliny nowego sposobu myślenia i działania. Poznasz prawo psychologii mówiące o umyśle rozwiniętym dzięki harmonijnej współpracy dwojga lub więcej ludzi, którym równie silnie na sercu leży powodzenie w każdym obranym przedsięwzięciu. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza stwierdzenie „zorganizowany wysiłek źródłem wszelkiej siły”. Drugie PRAWO SUKCESU,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA