Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 32
  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zarządzanie komunikacją marketingową – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie komunikacją marketingową – książka

    Grzegorz Hajduk  

    Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki – ebook

    Beata Gotwald  

    Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski...

    Data dostępności:

    Cena: 18,55 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,79 zł 29,88 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 32

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA