Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 32
  • TANIEJ 7 %

    Content Marketing i Social Media – ebook

    Barbara Stawarz  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Content Marketing i Social Media – książka
    TANIEJ 7 %

    Content Marketing i Social Media – książka

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu. Ujęcie interdyscyplinarne – ebook

    Tomasz Domański  

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Cena: 20,88 zł 22,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka
    TANIEJ 7 %

    Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka

    Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki. W części pierwszej,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania – ebook

    praca zbiorowa  

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – ebook

    Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing w erze technologii cyfrowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w erze technologii cyfrowych – książka

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 32

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA