Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 4
  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Badania marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe – książka

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Marketing w erze technologii cyfrowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w erze technologii cyfrowych – książka

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA