Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 7
  • Zarządzanie komunikacją marketingową – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie komunikacją marketingową – książka

    Grzegorz Hajduk  

    Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka

    Anna Rogala   Bogna Pilarczyk  

    W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych...

    Data dostępności:

    Cena: 71,61 zł 77,00 zł

    Więcej

  • Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Content Marketing i Social Media – książka
    TANIEJ 7 %

    Content Marketing i Social Media – książka

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka
    TANIEJ 7 %

    Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka

    Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki. W części pierwszej,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

  • Marketing w erze technologii cyfrowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w erze technologii cyfrowych – książka

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA