Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 7
  • Zarządzanie komunikacją marketingową – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie komunikacją marketingową – książka

    Grzegorz Hajduk  

    Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka

    Anna Rogala   Bogna Pilarczyk  

    W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych...

    Data dostępności:

    Cena: 71,61 zł 77,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki – ebook

    Beata Gotwald  

    Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski...

    Data dostępności:

    Cena: 18,55 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,79 zł 29,88 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka
    TANIEJ 7 %

    Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka

    Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki. W części pierwszej,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA