Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikacja marketingowa

Liczba pozycji: 9
  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie komunikacją marketingową – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie komunikacją marketingową – książka

    Grzegorz Hajduk  

    Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. – książka

    Anna Rogala   Bogna Pilarczyk  

    W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych...

    Data dostępności:

    Cena: 71,61 zł 77,00 zł

    Więcej

  • Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowe oblicza terroryzmu – książka

    Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosunkami międzynarodowymi, naukami o polityce, bezpieczeństwem narodowym, analizą mediów i komunikacją marketingową. Mamy nadzieję, iż niniejsze opracowanie stanie się...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka
    TANIEJ 7 %

    Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. – książka

    Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki. W części pierwszej,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

  • Badania marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe – książka

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Marketing w erze technologii cyfrowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w erze technologii cyfrowych – książka

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA